فروشگاه بهترین قیچی باغبانی آلمانی هرس

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروشگاه بهترین قیچی باغبانی آلمانی هرس
635

فروشگاه بهترین قیچی باغبانی آلمانی هرس، شاید تنوع انواع برند های آلمانی را نداشته باشد، ولی برند هایی که در کل جهان دارای فیدبک های خوب و رضایتمندانه‌ای از سوی کاربران بوده‌اند، را دارا است. کشور آلمان، یکی از بزرگترین کشور های اقتصادی جهان و اتحادیه اروپا است که دارای صنعت قدرتمندی در کلیه لوازم و ابزارآلات است.

البته که پیشرفت های زیادی در زمینه های مختلفی داشته و توانسته از نظر اقتصادی سهم خوبی از بازار جهانی بگیرد. اما در حوزه کشاورزی هم توانایی تولید و عرضه ادوات دستی و موتوری خوش ساخت و باکیفیت دارد که در بازار ایران هم هنوز قابل خریداری هستند.

قیچی هرس آلمانی

قیچی باغبانی آلمانی خوب

در مورد لوازم و ابزارآلات باغبانی، تولید کننده لوازم برقی و دستی متنوع مثل موارد زیر می باشد:

  • قیچی باغبانی
  • اره دستی باغبانی
  • چمن زن
  • هواده
  • علف تراش
  • چوب بر
  • چیپسر

و …
قیچی باغبانی آلمانی هرس، از جمله با کیفیت‌ترین و با دوام ترین مارک های موجود در بازار است که برند های زیر معروف ترین نمونه های آن می باشد:

  • برگر
  • Lowe

قیچی باغبانی برگر دارای مدل های زیر می باشد:

  1. قیچی باغبانی برگر مدل ۱۷۴۴
  2. قیچی باغبانی برگر مدل ۲۱۰۰ که از نوع چمن زنی است.
  3. قیچی باغبانی مدل ۱۱۱۰ برگر
  4. قیمت قیچی باغبانی برگر آلمان شاخه زن ۴١۶۵
  5. قیچی مدل ۱۷۶۰
  6. مدل ۱۰۵۰
  7. مدل ۱۹۰۲

در این مدل ها، تیغه ها پوشش کروم سخت دارند. همچنین وزن سبک حدود ۲۰۰ گرمی این مدل ها کار با آن ها را ساده و روان می کند. قیچی باغبانی آلمانی خوب،با کیفیت و یا هر برند دیگر از نظر کیفی موارد باید زیر را داشته باشد:

  • اولین نکته در کیفیت و دوام تیغه می باشد. تیغه‌ای فولادی، که دارای روکش تفلون باشد و به راحتی زنگ نزند. همچنین تیغه باید تیز باشد و اگر طی مدت زمان کُند شد، بتوان آن را تعویض و یا تند نمود.
  • نکته دوم در مورد دسته قیچی باغبانی است. دسته قیچی باغبانی باید ارگونومیک، و جنس متناسب با دست باشد که اگر دست کاربر عرق کرد، در دست سُر نخورد و ایجاد حساسیت نکند. برخی مدل ها از قیچی باغبانی، دسته گردان دارند. برخی می توانند فشار دست را افزایش دهند تا برش نرم و سریع انجام شود.

در بازار ایران هم اکنون در سال ۱۴۰۱ همچنان برندی مثل برگر عرضه دارد، که اگر با احتساب هزینه ها و قیمت دلار کنونی بخواهیم مجدد واردات کنیم قیمت های ماورایی خواهد داشت. آن چه اکنون دردسترس است وارداتی سهمگین است که از گذشته در بازار دست به دست شده است.

این برند با توجه به استاندارد های بین المللی توانسته به خوبی در جهان شناخته شود. در نتیجه کیفیت ودوام کافی را برای کار حرفه ای از خود نشان داده است.

قیچی باغبانی دسته گردان

بهترین انواع قیچی باغبانی هرس

بهترین انواع قیچی باغبانی هرس، همان گونه که در بالا اشاره شد، دارای مشخصات منحصر به فردی است که طول عمر آن را زیاد می کند. در حقیقت یک بار خریدن چنین قیچی هایی، تا سال ها هزینه های شما را کاهش خواهد داد.

بهترین قیچی باغبانی هرس، هم اندازه ۸ اینچی و کوچک دارد. همچنین مدل هایی برای شمشاد زنی و شاخه زنی استفاده می شود، دسته بلندی دارد. برخی از مدل قیچی های باغبانی هرس، شارژی هستند و در هرس کاری سنگین و زیاد، کار را سریع و راحت می کنند.

اگر از نظر برند بخواهیم بهترین مدل های در دسترس بعد از برگر آلمان را بررسی کنیم، برند های فیسکارس فنلاند، مارک های تایوانی مثل داتیس و کلاسیک هستند. برندی چون لایت ژاپن و آلتونا اسپانیا از کیفیت عالی و البته قیمت بالاتر برخوردار می باشند.

شمشاد زن آلمانی

 

قیمت قیچی باغبانی آلمانی دسته بلند به روز

در بازار یکی از بهترین برند هایی که دارای انواع قیچی باغبانی دسته بلند یا همان قیچی های شاخه زنی است، برگر می باشد. قیچی باغبانی شاخه زن در برگر از مدل های مختلفی تولید و در بازار های جهان توزیع شده است. در ایران مدل های دسته ۸۰ و ۹۰ سانتی از فروش و متقاضی زیاد برخوردار است.

این در حالی است که مثلاً قیچی های شاخه زن چینی حدود قیمت ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان دارند.در برند برگر باید قیمتی بیش از ۱.۵میلیون تومان را بپردازید. البته قیمت های اجناس هر روز متفاوت و متأسفانه روند افزایشی دارد.

زیرا عدم امکان داشتن روابط دیپلماسی در ایران و تحریم ها و ارز آزاد مورد استفاده برای واردکنندگان، قیمت ها را به طرز عجیبی افزایش داده است.

در حالی که این مارک ها در کل دنیا فروش دارند. اما آن چنان با سطح اقتصاد کشور های اروپایی و حتی آسیایی مثل ژاپن و کره اختلاف نداشته و در قیمت هم در آن کشور ها بازار پسند هستند.

کارتن قیچی دسته بلند آلمانی ۶ و یا ۸  عددی است. این در حالی است که انواع قیچی هرس معمولاً بسته ۱۲ و کارتن ۶۰ الی ۷۲ عددی هستند.

وزن قیچی شاخه زن بیشتر از ۱ کیلو می باشد و همین در نوع بسته بندی می تواند تأثیر گذار باشد.قیمت قیچی باغبانی در انواع دسته بلند و مارک های آلمانی کمتر از ۳ میلیون تومان نیست. مدل های شمشاد زن ولی ارزان تر از انواع شاخه زن هستند. این نرخ عجیب نیست. زیرا برای ماررک های اروپایی مثل فیلکو سوییس یا انواع ژاپنی هم قیمت ها بیش از ۱.۵ میلیون تومان است.

 

قیمت قیچی باغبانی آلمانی شارژی و چینی

خب در کنار انواع قیچی باغبانی دستی هرس و نیز مدل های دسته بلند در بازار قیچی و اره شارژی هم عرضه  می شود. در مورد قیمت اره در مطلب

قیمت انواع اره برقی باغبانی کوچک  مفصلاً صحبت شده است. اما برای قیچی شارژی که مارکی مثل بوش را آلمانی می دانند در این جا صحبت می کنیم. قیچی باغبانی شارژی آلمانی در بازار ایران اکنون در سال ۱۴۰۲ یافت نمی شود.

برند بوش هم یا طرح و چینی است یا ساخت چک و سایر کشور ها است. در حقیقت این برند هم کپی شده در ایران عرضه می شود. برای همین است که قیمتش زیاد گران نیست و به همان اندازه انواع چینی در رنج ۵ الی ۶ میلیون تومان خواهد بود.

اما قیچی شارژی ایتالیایی در بازار توزیع دارد که در انواع مدل ها از ۱۰ میلیون تومان تا ۳۰ میلیون تومان است. این مدل ها هم ساده و هم با امکان اتصال میله تلسکوپی طراحی شده اند.

در خرید همکاران معمولاً قیمت ها مناسب تر است. اما برای مصرف کننده در برخی سایت ها قیمت و موجودی به روز نیست.برای همین بهتر است موجودی را در خرید اینترنتی قبل از واریزی چک کنید، چون بازگشت پول و مرجوعی گاهاً زمان بر می شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =