فروشگاه کولتیواتور در انواع دیزلی و بنزینی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروشگاه کولتیواتور در انواع دیزلی و بنزینی
87

فروشگاه کولتیواتور در انواع دیزلی و بنزینی مارک های مختلفی را می تواند ارائه کند. این مراکز اغلب برند های مرغوب و باکیفیت بالا را عرضه می کنند. تا کشاورزان از خرید خود راضی بوده و مشتریان بیشتری داشته باشند.

انواع کولتیواتور که در بازار می توانید خریداری کنید دارای دو نوع سوخت هستند. گازوئیل که با نام دیزلی معروف است و بنزینی.

اما در نظر داشته باشید که هر مدل کاربری و عملکرد متنوعی می تواند داشته باشد. درست است که در فروشگاه کولتیواتور  می توان مارک های دیزلی را از ۵ تا ۱۲ اسب مشاهده نمود. انواع بنزینی ۷ اسب هستند.

اما غالباً فروش تیلر های ۷ و ۹ دیزلی و نیز بنزینی ها از سایر مدل ها بیشتر است.

علت فروش بیشتر هم این است که ابعاد، کارایی عمومی تر دارند. اما مدل های بنزینی خوش قیمت و همه پسند می باشند.شاید برند های مختلف این تیلر ها را عرضه کنند، اما در فروشگاه های معتبر مارک کاما قطعاً قابل سفارش و خریداری است. کاما اورجینال که موتور و گیربکس حک کاما دارند، از کولتیواتور های معروف و کشاورز پسند است. کیفیت قطعاً  سبب این خوش نامی در بازار شده است.

اما برند های دیگر گاهاً هستند که موتور را کاما می گذارند و شاسی و یا گربکس شرکت ایرانی و یا چینی دیگری است. کمی کیفیت و قیمت کمتر می شود. ولی موتور همان است.

تیلر کولتیواتور دیزلی کاما

لیست قیمت انواع کولتیواتور باغی

بهترین کولتیواتور باغی همان گونه که در بخش قبلی هم اشاره شد در بازار ایران، برند کاما است. اما قیمت انواع مدل از این مارک نسبت به سایر مارک های موجود در بازار گران تر است. به گونه ای که در اوایل سال ۱۴۰۲ به حدود ۴۲ میلیون تومان هم رسید. اما با روند کاهشی قیمت دلار از ۶۰ به ۵۰ هزار تومان، قیمت کاما هم اکنون حدود ۳۷ میلیون تومان در انواع ۹ اسب است.

قیمت کولتیواتور اگرو ماشین اراک هم به همان اندازه دچار کاهش شد. به گونه ای که در اواخر پائیز و زمستان ۱۴۰۱ قیمت تیلر بنزینی اگرو حدود ۲۵ میلیون تومان بود. اکنون در پائیز ۱۴۰۲ به ۱۵ میلیون تومان برای مصرف کننده رسیده است.

برند های دیگر بازار مثل اکسل و هارلند و ویما هم قیمت بهتری پیدا کرده اند.

در نظر داشته باشید که شرایط فروش هم با توجه به رکود و تورم حاکم بر کل بازارهای مالی بهتر شده است. اما خرید نقد همیشه نیاز بوده است.

در کل اگر تیلر ارزان قیمت می خواهید جدا از این که دیزلی یا بنزینی بخرید، برند های متفرقه قیمت کمتری دارند.

فروش کولتیواتور راتو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =