فروش اره دستی باغبانی با تنوع مدل

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش اره دستی باغبانی با تنوع مدل
122

فروش اره دستی باغبانی با تنوع مدل به صورت عمده در ابزارفروشی های بزرگ و توسط بازرگانی های قوی میسر است. این مجموعه ها می توانند با قیمت رقابتی تر و بدون واسطه نیاز شما برای ایجاد تنوع در مدل و قیمت را بر آورده کنند.

فروش اره باغبانی هم مانند سایر ابزار و ادوات دستی مخصوص هرس در باغبانی و کشاورزی تقریباً از شهریور هر سال رونق بیشتری خواهد داشت. تنوع مدل در اره دستی باغبانی شامل موارد زیر می شود.

نوع دسته که می تواند پلاستیکی یا چوبی باشد.

نوع طراحی تیغه که می تواند صاف یا منحنی باشد.

غلاف دار یا بدون غلاف بودن

اما برند های متنوع هم در بازار عرضه می شوند. از تولیدات داخلی گرفته تا واردات از کشور هایی مانند ژاپن، چین و چک و آلمان یا حتی اسپانیا.

به هر حال خوشبختانه در بازار کمتر برای فروش و عرضه اره دستی دچار دردسر هسیتم . زیرا شاید برند تایوانی کمتر در بازار باشد. اما برند های دیگر تقریباً در دسترس هستند و کیفیت متوسط تا قوی را برای کاربری های خانگی و حرفه ای می توانید خریداری کنید.

اره دستی مخصوص هرس همچنین می تواند در مدل های تر بر و خشک بر باشد که عموماً مدل هایی که دندانه های مثلثی چپ و راستی دارند قابلیت هرس شاخه های تر و خشک را دارد.

اره باغبانی چینی ساوورایی

قیمت اره باغبانی در فروش عمده

خب موضوع مهم در فروش اره دستی باغبانی مانند هر کالایی پس از بررسی بازار مصرف مدل های موجود در منطقه خودتان، این است که هر مدل از مارک های موجود را با تعداد دلخواه و در انواع مختلف و نیز با قیمت رقابتی نسبت به رقبا تهیه کنید.

قیمت اره باغبانی دستی در بازار ایران با توجه به مشخصاتی که بالا به عنوان وجه تمایز اعلام شد، تفاوت هایی دارد.

مثلاً به ندرت اره باغبانی هرس ایرانی با دسته چوبی و بدون غلاف که در ایران تولید می شود، حتی اکنون در سال ۱۴۰۲ به ۵۰ هزار تومان می رسد.

اما مدل های وارداتی چینی که دسته پلاستیکی و غلاف دارند مثل انواع طرح سامورایی ۱۲۰ هزار تومان برای همکاران است.

همین طور برند های معتبر و باکیفیت بالا قیمت های مختلف دارند. مثلاً مارک تایوانی که به ندرت در بازار اکنون هست، اما همان هایی هم که هستند نزدیک ۵۰۰ هزار تومان برای همکاران می باشند.

اره بهکو کره حدود ۶۵۰ هزار تومان برای مصرف کننده است.

برند های اروپایی هم که بعضاً با وجود توزیع محدود تر قیمتی بیش از ۱ میلیون تومان چه برای همکاران و چه مصرف کنندگان دارند.

اره باغبانی کره ای

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =