فروش انواع قیچی باغبانی کوچک خارجی عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش انواع قیچی باغبانی کوچک خارجی عمده
401

فروش انواع قیچی باغبانی کوچک خارجی عمده در ابزارآلات باغبانی و کشاورزی آرتان با توجه به توزیع بدون واسطه می تواند قیمت های مناسبی را داشته باشد. پس فرصت خرید پر سود را از دست ندهید.
انواع قیچی باغبانی که یکی از بهترین و پر کاربرد ترین ابزارهای کشاورزی و باغداری است، این روز ها در بازار با مدل های مختلف عرضه می شود. مکانیزم کاری هر یک از مدل ها تقریباً مشابه و ساختار پایه یکسانی دارند.
هر قیچی باغبانی هرس دارای دسته و تیغه است. اما این که فرم دسته و تیغه چگونه باشد و یا دارای چه ابعادی باشد، اهمیت خواهد یافت.

 

 

انواع قیچی باغبانی موجود در بازار

اما شاید افراد غیر حرفه ای تمامی مدل ها را یکسان بدانند، با این وجود در فروشگاه ها برای افرادی که کشاورزی حرفه ای می کنند، تنوع مدل و کارایی دارد.

  • قیچی باغبانی هرس
  • قیچی باغبانی جغجغه ای
  • قیچی باغبانی پیوند
  • قیچی شمشادزن و شاخه زن
  • قیچی چمن زن
  • قیچی میوه چین
  • قیچی های شارژی

در مورد انواع قیچی باغبانی کوچک به صورت عمده بهترین کار برای داشتن سود بیشتر با توجه به عدم داشتن تاریخ مصرف، خرید عمده می باشد.
کارتنی خرید کردن سبب خواهد شد که هزینه های حمل شما هم کاهش یابد.
اما قیچی شارژی را به دلیل قیمت و البته داشتن متعلقات بیشتر می توان جزئی و تکی هم به مصرف کننده و هم همکار فروخت.

نمایندگی قیچی خارجی

 

قیچی باغبانی هرس و جغجغه ای

یکی از انواع قیچی باغبانی که طرفداران زیادی حتی برای هرس کاری سنگین دارد، مدل های جغجغه ای است. این نوع از قیچی های هرس در سایز کوچک طراحی شده و قابلیت کنترل با یک دست را به دلیل وزن کمی که دارند، دارا هستند.

در عین حال خوش دستی منحصر به فرد آن ها سبب شده تا کاربران بدون داشتن احساس خستگی ساعت ها کار هرس را انجام دهند.

فروش قیچی باغبانی

قیچی باغبانی پیوندزنی

عملیات پیوند به عنوان یکی از روش های افزایش باردهی و بهبود نژاد گیاهان میوه ده و نیز گل ها استفاده می شود. پیوند زدن توسط انواع ابزارهای مخصوص مثل چاقوی پیوند و نیز قیچی پیوند انجام می شود.

مدل پیوند زن موجود در اغلب فروشگاه نوع پیوند امگا را ایجاد می کند. این نوع قیچی باغبانی امکان تعویض تیغه را دارند و در مارک های تایوانی و ایتالیایی در بازار به فروش می رسند.

انواع قیچی باغبانی میوه چین و سرشاخه زن

یکی از نگرانی های کشاورزان و باغداران حرفه ای این است که شاخه های بلند و میوه هایی که در دسترس نیست را چگونه بریده و از شاخه جدا کنند. خوشبختانه قیچی های میوه چین و نیز سرشاخه زن هایی تولید شده اند، که می توانند دسترسی شما را به این موارد راحت کنند. برای چیدن میوه می توانید به این نوع قیچی در برخی مدل ها سبد متصل کنید.

قیچی باغبانی کوچک

قیچی چمن زنی دستی

اگر یک گلدان کوچک دارید که بر روی تراس خانه تان چمن کاری کرده اید، مراقبت و نگهداری از آن با کمک یک قیچی چمن زنی ممکن است. باغچه های کوچک کمتر از ۱۰ متر هم با کمک این ابزارآلات باغبانی میتوانند از شادابی و طراوت بهره مند باشند. این نوع قیچی ها با تیغه های آبکاری شده توسط کروم و از جنس فولاد به راحتی زنگ نمی زنند و در نتیجه دارای طول عمر مناسبی هستند.

فروش قیچی باغبانی شارژی و بادی

در بین انواع قیچی باغبانی مدل های بادی و شارژی گزینه هایی هستند که برای باغبات بزرگ پیشنهاد می شوند. در کشاورزی مکانیزه، استفاده از ماشین آلات اتوماتیک و غیر دستی بیشتر مورد توجه است. در عین حال این نوع قیچی ها سرعت کار را بالا می برند. مدل های شارژی در بازار از مارک های فرانسوی و نیز ایتالیایی و حتی انواع تایوانی وجود دارند، که رنج قیمتی متنوعی دارند. باتری این نوع قیچی ها بر دوش کاربر سوار می شود و در حالت شارژِ کامل، ۱۲ ساعت کارایی دارد. مدل های بادی نیازمند کمپرسور است و باغ های بیش از ۲ هکتار با آن هرس کاری می شوند.

البته به لحاظ قیمتی این نوع از قیچی باغبانی دارای قیمت بالاتری است. مثلاً قیچی باغبانی شارژی از ۲.۵ میلیون تومان انواع چینی اش آغاز می شود. همچنین برای مدل های دسته بلند نزدیک ۵ میلیون تومان است. این در حالی است که انواع قیچی باغبانی بادی می تواند بیش از ۱۰ میلیون تومان هزینه برای شما داشته باشد.

قیچی باغبانی شارژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفت =