فروش بهترین قیچی باغبانی بزرگ

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش بهترین قیچی باغبانی بزرگ
425

فروش بهترین قیچی باغبانی بزرگ در بازار بسته به میزان کاری که قرار است شما انجام دهید، با مارک های مختلف انجام می شود. در نتیجه بهترین بودن مطلق برای تنها یک یا چند مارک خاص نیست.منظور از این نوع قیچی ها این است که دارای ابعاد بزرگ در دسته و تیغه هستند.

برخی از سوال ها بیش از اندازه ذهن افراد مختلف را درگیر می کند. مثلاً اگر کسی حتی بخواهد یک قیچی باغبانی بخرد، گاه به دنبال بهترین مارک موجود است. یعنی می خواهد بهترین و عمری ترین مارک را با قیمت ارزان بخرد. در حقیقت نیاز به چنین انتخابی نیست.
برای کسی که تنها با گل و گیاه خانگی سرو کار دارد، شاید بهترین خرید، قیچی باغبانی هرس کوچک باشد که مارک تایوانی و یا ایرانی دارند.
اما افرادی که کار حرفه ای هرس دارند، انواع قیچی باغبانی مورد نیازشان خواهد بود.

بهترین قیچی باغبانی دنیا کدام است؟

بهترین قیچی باغبانی بزرگ و کوچک کدام مارک است؟ اصلاً چه مشخصاتی دارند؟ آیا در ایران به فروش می رسند؟
همانطور که گفته شد، بهترین مطلق برای هیچ محصولی وجود ندارد. و اگر قرار باشد که بهترین قیچی باغبانی بزرگ و یا کوچک خریداری گردد، رقابت سنگینی بین مارک هایی چون:

  • باهکو فرانسه
  • فلکو سوئیس
  • سابوتن
  • برگر آلمان

ایجاد خواهد شد.
تکنولوژی ساخت در این برند قابل مقایسه با سایر مارک ها نیست. اما هر چقدر پول بدهید آش خواهید خورد و بهترین بودن هم هزینه اش قیمت های بیشتر موجود در بازار است.
این مارک ها دارای نمایندگی در کشورند.

البته متأسفانه در سال ۱۴۰۱ کمتر توزیع دارند و در نتیجه قیمتشان عجیب شده است.

شاخه زن تلسکوپی

بهترین قیچی باغبانی بزرگ در بازار

بهترین قیچی باغبانی بزرگ هم قاعدتاً در همان برند های نام برده شده در بالا قابل تهیه کردن می باشد. مشخصات اصلی چنین برند هایی شامل:
تیغه فولادی با پوشش کروم یا فورج شده که استحکام زیادی را در هرس سنگین و سبک ایجاد می کند و به راحتی کُند نمی شود.
دسته های با طراحی ارگونومی که روکش پلاستیک و یا pvc دارند و در دست نمی لغزند.

انواع قیچی باغبانی بزرگ دارای دسته های بلند هستند که بیش از ۵۰ سانت می باشند. این دسته بلند وزن قیچی را افزایش می دهد. اما با دو دست به راحتی می توان آن را کنترل کرد.
قیچی باغبانی بزرگ برای هرس شاخه هایی که ضخیم هستند و یا از دسترس خارجند کارایی زیادی دارد. همچنین برخی مدل ها برای شکل دادن به شمشادها و بریدن شاخه های تازه کاربرد خواهند داشت.

البته در بین برند های نام برده شده در بالا می توان مارک هایی چون فیسکارس،برگر و آلتونا را هم نام برد که عجیب دارای کیفیت مناسب و بازار پسند هستند.

قیچی شاخه زن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 18 =