فروش تریلی کولتیواتور با روش اقساطی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش تریلی کولتیواتور با روش اقساطی
157

فروش تریلی کولتیواتور با روش اقساطی می تواند برای کشاورزان و افرادی که با کسری بودجه مواجه هستند کار ساده و البته خوبی باشد. تا در زمان مناسب ادوات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

یکی از ادواتی که در کشاورزی قطعاً مورد استفاده خواهد بود، تریلی هایی است که قابلیت اتصال به کولتیواتور را دارد.
این تریلی ها در ایران تولید می شوند و دارای چرخهای یاسا و با کیفیت هستند. وزنی که معمولاً تریلی های کوچک باغی تحمل می کنند حدود ۴۰۰ کیلو می باشد.

این در حالی است که برای اتصال به انواع کولتیواتور دیزلی ۷ اسب به بالا و تیلر های بنزینی مناسب می باشند.
برای تخلیه بار از این تریلی ها هم کمپرس طراحی شده و نیازی به تخلیه با دست نیست.

فروش تریلی کولتیواتور در ایران تولید تولیدی ها و واحد های تجاری بر اساس نیاز مشتری انجام می شود. هر چند تولید ها دارای تولید بیش از تقاضا و موجود در انبار هستند. برای فروشندگان ادوات کشاورزی کمی مشکل است که تریلی ها را در انبار خود نگه دارند. زیرا فضای زیادی را اشغال می کنند. در نتیجه خرید عمده از این دستگاه برای آن ها مستلزم داشتن فضای زیاد انبار است.

فروش تریلی کولتیواتور در ادوات کشاورزی آرتان با ارسال به سراسر کشور ممکن می باشد.
این یعنی این که می توانیم طبق سفارش مشتری با کمک باربری و یا ماشین های حمل بار مثل وانت و نیسان و تریلی به صورت دربست سفارش های شما را ارسال کنیم. روش ارسال بستگی به قیمت کرایه حجم سفارشات شما دارد.

تریلی کولتیواتور کمپرس دار

 

قیمت انواع تریلی کولتیواتور چند است؟

قیمت انواع تریلی کولتیواتور میتوانداز رنج مشخصی باشد.
معمولاً کیفیت ورق به کار رفته در ساخت دستگاه در قیمت اثر منحصر به فردی دارد.
در سال ۱۴۰۱ قیمت این دستگاه کمتر از ۱۰ میلیون تومان بود. اما اکنون در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۱۲ میلیون تومان برای خرید عمده و تعداد همکاران رسیده است.

این ادوات وارداتی نیستند. در نتیجه قیمت ارز مستقیماً در قیمت آن ها اثر ندارد. ولی ورق فولاد یا آلومینیوم و یا گالوانیزه به کار رفته در آن ها دارای قیمت به روزی است که نرخ ها را نوسانی می کند. البته خوشبختانه قیمت ها افزایشی است و تا کنون کاهش نداشته است.
روش خرید شما هم در قیمت تا حدودی اثر دارد. شاید با توجه به کاهش نقدینگی نیازمند خرید عمده هم باشید. خرید اقساطی یا چکی توسط برخی همکاران میسر است که البته با قیمت ارزان هم نیست.

در هر صورت با خرید غیر نقد از مزیت قیمت مناسب تر برخوردار تر نخواهید بود.
لازم است بدانید که فروش تریلی کولتیواتور هم مانند خود دستگاه تیلر در فصل پائیز تا اواخر اردیبهشت رونق بیشتر و نوسان افزایشی دارد و پس از آن چند ماهی ثبات در قیمت های این نوع دستگاه ها داریم.

 

فروش تریلی کولتیواتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =