فروش سمپاش دستی در اصفهان با تخفیف

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش سمپاش دستی در اصفهان با تخفیف
110

فروش سمپاش دستی در اصفهان با تخفیف و به صورت تکی یا عمده ممکن است. این شهر دارای تولیدی هایی هم در این حوزه می باشد که کیفیت خوبی را ارائه می کنند.

شاید در شهر شما انواع سمپاش دستی شامل مدل های زیر در دسترس باشد.

دستی ۱ لیتری

دستی ۲ لیتری

انواع ۳، ۵، ۸ و ۱۰ لیتری

۲۰ لیتری

اما تولیدی ها یا بازرگانی هایی که این نوع ابزار را وارد و تولید می کنند در شهرتان فعال نباشند. در حقیقت فروشنده ها عموماً از شهرهایی مثل تهران، اصفهان و مشهد کالاهای مورد نیاز منطقه خود را تأمین می کنند.

در نظر داشته باشید که فروش سمپاش دستی در اصفهان هم از انواع وارداتی و هم تولیدی انجام می شود. و اصفهان هم به دلیل فعالیت گسترده باربری ها می تواند به سراسر کشور، سفارشات و بارها را در هر حوزه ای ارسال کند.

علاوه بر فروش سمپاش دستی در اصفهان ، تولیدی ها می توانند با تولید انبوه به فکر صادرات به کشور های مختلف همسایه به ویژه عراق ، افغانستان و ترکیه باشند.

اما به هر حال درجه کیفیت کالاهای خود را باید افزایش دهند. اما توجه داشته باشید که سمپاش ۲۰ لیتری می تواند علاوه بر بدنه پلاستیکی در انواع استیل هم در بازار باشد. مدل هیای استیل در تهران تولید دارند. اما نوع کوله ای کتابی کره ای وارداتی هم کم و بیش در فروشگاه ها در دسترس هستند.

انواع سمپاش باغی

تولید سمپاش در کشور

خب همان طور که در بخش قبلی هم اشاره شد در ایران امکان تولید سمپاش وجود دارد. شاید مدل های موتوری مثل انواع کوله ای و یا فرغونی و زنبه ای را باید به دلیل وارداتی بودن قطعات نهایتاً در کشور مونتاژ کرد. اما انواع دستی تولید خوبی دارند. به ویژه در شرایط کرونا بسیار اتفاق افتاد که تعداد تولید کننده ها هم بیشتر شدند. زیرا نیاز مبرم به سمپاش ۱ و ۲ لیتری برای ضد عفونی کردن سطوح بود.

تولید سمپاش دو لیتری در این زمان به اوج رسید. اما خب اکنون بین عرضه و تقاضا تعادل برقرار شده است. همچنین در تهران هم علاوه بر اصفهان تولیدی سمپاش در انواع ۲ لیتری بیشتر انجام می شود. با این وجود باید فروش سمپاش تولیدی داخل قیمت مناسب تری داشته باشد.

در مقایسه با انواع چینی برند های ایرانی قیمت بهتری دارند.

حداقل قیمت سمپاش ۲ لیتری ایرانی ۸۰ هزار تومان و حداکثر ۱۲۰ هزار تومان است. برند های چینی به ندرت کمتر از ۱۰۰ هزار تومان برای همکاران فاکتور می شوند.

فروش سمپاش دستی در اصفهان و تهران به صورت عمده برای همکاران توزیع ادوات و ابزار باغبانی با تخفیف مناسب انجام می شود. البته این مدل هم جزو نمونه های پر فروش سمپاش می باشد.

سمپاش ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =