فروش سمپاش دو لیتری عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش سمپاش دو لیتری عمده
233

فروش سمپاش دو لیتری عمده  در این مرکز با توجه به ارتباط مستقیم با تولید کنندگان و واردکنندگان انجام می شود. این امر سبب می شود تا فروشگاه هایی که معتبر و توزیع کننده در سراسر کشور هستند قیمت های مقرون به صرفه ای را داشته باشند.

یکی از کاربردی ترین انواع سمپاش هایی که در فرشگاه های کل کشور از انواع اقسام مدل ها در دسترس هستند را می توان سمپاش دو لیتری نام برد. این مدل سمپاش ها سبک و کم حجم برای کارهای خانگی هستند. در گلخانه ها برای مشتریان مصرف کننده همراه با سایر ابزار کوچک مورد نیاز به وفور نیاز است. همچنین زمانی که تازه پاندمی کرونا شروع شده بود هم این مدل ها متقاضی زیادی داشتند.

به هر حال فروش سمپاش دو لیتری هم ایرانی و هم چینی و حتی ایتالیایی در بازار زیاد بوده و در نتیجه همه جا در دسترس هستند. اما قیمت عمده و تکی چگونه می باشد. قیمت تکی آن برای مصرف کننده اکنون در دی ماه ۱۴۰۱ بیش از ۱۱۰ هزار تومان است. حتی برند های ایرانی را دیگر کمتر از ۹۰ هزار تومان در فروشگاه ها نمی بینبید.

برای همین طبیعی است که قیمت همکار هم ارزان نباشد. همین نوع سم پاش برای برند های خاص چینی با قیمت عجیب ارائه می شود.

سمپاش دو لیتری ایرانی

انواع برند سمپاش ۲ لیتری موجود در بازار

برای این که فروش سمپاش دو لیتری را با قیمت های مختلف بررسی کنید،باید با برند هایی که توزیع و پخش بالا دارند بیشتر آشنا باشید.

برند های چینی درجه یک شامل مارک های زیر می شود.

اوسیس

کنزاکس

رونیکس

وی استار

برند های ایرانی شامل موارد زیر می شود

فارم استار

متک

و…

شاید تنها برند اروپایی که اکنون در بازار توزیع دارد را بتوان اپوکا نامید. این برند در نوع ۲ لیتری قیمتی به اندازه یک ۲۰ لیتری ایرانی دارد. اما کیفتش شما را عاشق خود می کند.

کارتن کلیه مارک ها ۲۰ عددی است. در نتیجه فروش کارتنی از این مدل ها می تواند شما را با قیمت ها مناسب تر مواجه کند. راستی مارک اپوکا مدل های ۲ لیتری یا ۱.۷ لیتری در کارتن ۱۲ عددی هم دارد.

لازم به ذکر است که علاوه بر سمپاش ۲ لیتری سایر مدل های ۵ و ۸ لیتری هم در فروشگاه ها وجود دارد که کارتن ۶ عددی است. البته زیاد هم مصرف بالایی ندارد. این مدل ها بیشتر برای امور ساده در باغ و خانه به کار می آید. فروش سمپاش دو لیتری در ادوات کشاورزی آرتان به روز بوده و از برند هایی که خوش نام و با بازار پسندی کامل هستند می باشد.

سمپاش دو لیتری وارداتی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نه =