فروش سمپاش شارژی با نازل ترین قیمت

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش سمپاش شارژی با نازل ترین قیمت
52

فروش سمپاش شارژی با نازل ترین قیمت در اواسط تیر ماه تا پیش از بهمن ماه هر سال به خوبی انجام می شود. افرادی که خرید عمده دارند می توانند به سادگی این مدل ها را در این زمان ها بخرند و در زمان فروش یعنی بهمن تا تیر سود خوبی به جیب بزنند.

سمپاش شارژی در انواع تک کاره و دو کاره شارژی دستی عرضه شده است. البته در سال های قبل سمپاش شارژی که کار کودپاشی هم انجام می داد و دستی نبود در بازار توزیع داشت. با این وجود اکنون اکنون مدل های کودپاش سمپاش دیگر در بازار نیست.

اما سمپاش های حرفه ای شارژی داریم که ساخت کشور اسپانیا است. برخلاف ظرفیت عمومی این مدل ها که ۱۶ تا ۲۰ لیتر هستند، یک مدل ۱۵ لیتری و یک مدل ۳۵ لیتری در بازار عرضه شده که کیفیت تضمینی دارند.

همچنین برای سمپاش شارژی تک کاره مارک هایی مانند وی استار همچنان با ظرفیت ۱۸ لیتر عرضه می شود. این نوع سم پاش ها دارای قدرت پاشش ۵ الی ۶ متر هستند و خب برای مزرعه کارایی ندارند. عموماً برای باغ های کوچک تا متوسط و درختان نه چندان بلند به کار می آیند. در حال حاضر برای فروش سمپاش شارژی هیچ محدودیتی وجود ندارد. زیرا مدل های مختلف از برند های چینی در بازار هست. مارک اروپایی شاید تنها همین مارک پالمیک باشد که آن هم لاکچری و البته کار آمد است.

سمپاش شارژی دوکاره

قیمت بهترین سمپاش شارژی چقدر است؟

اما همان طور که در بالا اشاره شد بهترین سمپاش شارژی موجود در بازار اکنون پالمیک اسپانیا است که ۱۵ و ۳۵ لیتری دارد. این مارک در قیمت های حدود ۸ و ۱۴ میلون تومان عرضه می شود. از جمله مزیت های مهم در این برند داشتن باتری لیتیومی است که با هر بار شارژ می توانید ۷ ساعت سم پاشی کنید و نگران نبود برق و اتمام باتری نباشید. چالشی که مدل ها چینی دارند حداکثر کارکرد ۲ الی ۳ است. همچنین میزان فشار  ۱ الی ۳ بار می توانید تنظیم کنید.

پس شاید با توجه به کیفیتش این قیمت ها ارزش هزینه کردن داشته باشد. به خصوص برای آن هایی که دنبال کالای عمری و باکیفیت هستند.

قیمت سمپاش شارژی معمول در برند های چینی از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای همکار آغاز می شود. که البته واردات جدید باشد. مدل هایی مانند گلف که  قطعات اضافی دارند مثل باتری و شارژر اضافی قیمتی نزدیک ۲ میلیون تومان برای خرید عمده پیدا کرده اند.

در نظر داشته باشید که در فصل فروش این قیمت ها بالاتر هم می رود. برای مصرف کننده هم بهتر است خارج از فصل فروش که در بخش قبلی معرفی شد خرید خود را انجام دهد.

سمپاش شارژی پاندوا

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =