فروش سمپاش شارژی به صورت عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش سمپاش شارژی به صورت عمده
502

فروش سمپاش شارژی به صورت عمده و جزئی در این مرکز با توجه به محل سفارش بوده و البته قیمت در تعداد بیشتر، دارای تخفیف مناسب تری هم خواهد بود.
شاید عمده ترین کاربرد سمپاشی برای از بین بردن آفات در کشاورزی باشد. اما حتی با وجود سبک های جدید ساخت و ساز ها در منازل و دفاتر کار هم ممکن است به دلیل وجود حشرات موذی نیاز به سمپاشی حرفه ای باشد.
افرادی که به هر حال با این دستگاه سر و کار دارند، می دانند که انواع سمپاش در بازار با ظرفیت های مختلف چگونه می تواند، به آن ها کمک کند.
مثلاً سمپاش شارژی یکی از انواع پر فروش در بازار ابزارآلات باغبانی است که از ۱۶ لیتر تا ۲۰ لیتر ظرفیت دارد.

سمپاش 20 لیتری

فروش سمپاش در تهران

در تهران و شهر های دیگری چون اصفهان می توان فروش سمپاش در مدل های مختلف را پیگیری کرد. این دستگاه دارای مخزن ضد خوردگی است. زیرا محلول سم می تواند به دلیل نوع ترکیبات شیمیایی اش برخی فلزات را از بین ببرد.
فروش سمپاش در نمونه های چرخدار و یا انواعی که تراکتوری با ظرفیت بالا هستند، می تواند تکی هم باشد. اما در مورد نمونه های دستی سمپاش، فروش به صورت عمده در این مرکز انجام می شود. معمولا قیمت سمپاش شارژی به صورت عمده ارزان تر می باشد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد.
در فروش سمپاش شارژی تعداد در هر کارتن یک عدد است و سفارش یک کارتن هم امکان پذیر خواهد بود.
منتها چون ارسال بار از تهران و اصفهان می باشد، در صورت فروشگاه بودن پیشنهاد می شود، تعداد خرید خود را بالاتر ببرید تا هزینه های ارسال و کرایه برایتان مقرون به صرفه تر گردد.مرکز فروش سمپاش در تهران هم مدل های دستی و هم شارژی متنوعی را ارائه مز کند. در عین حال که واردکنندگان اغلب در این بازار فعال هستند. در نتیجه اگر قصد خرید سمپاش با قیمت مناسب و تعداد زیاد دارید در این مرکز می توانید به صورت عمده و با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

 

انواع سمپاش

قیمت بهترین سمپاش شارژی چقدر است؟

در حال حاضر یعنی در آذز ۱۴۰۲ که خوشبختانه دلار پس از یک روند افزایشی عجیب در سال ۱۴۰۱ به قیمت پائین تری رسیده و ثبات در قیمت دارد، قیمت بهترین سمپاش شارژی در بازار شاید نهایتاً برای مصرف کننده ۲ میلیون تومان باشد. البته اگر روند دلار همین گونه پیش می رفت شاید قیمت ها بالاتر بود. اما خوشبختانه فعلاً ترمز قیمت کشیده شده است.

بهترین سمپاش شارژی که در بازار عرضه شده را می توان برندی مثل گلف نامید که باتری آن تا ۲۰۲۶ وقت دارد. از طرفی نکته مهم در این مدل داشتن قطعات اضافی مثل پمپ شارژی ، شارژر اضافی است که خودشان در بازار جداگانه حداقل ۳۰۰ هزار تومان جمعاً قیمت دارند. داشتن این نوع قطعات اضافی در کمتر بزندی مشاهده می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =