فروش علف زن در اصفهان به قیمت عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش علف زن در اصفهان به قیمت عمده
38

فروش علف زن در اصفهان به قیمت عمده می تواند بر اساس تعداد سفارش و در مدل های مختلف می باشد. اما در نظر داشته باشید که هر مارکی نرخ و شرایط کیفیتی خاص خود را دارد.

 

از آنجا که استان اصفهان یکی از قطب های صنعتی و کشاورزی ما می باشد. طبیعی است که کشاورزی و صنعت در آن رونق خوبی داشته باشد. اگرچه خشکسالی های چند سال اخیر و بی آبی در رودخانه زاینده رود سبب شد تا برخی زمین هایی مزروعی و یا باغ ها بی بار شده و خشک گردند. اما به هر حال هنوز کشاورزی اصفهان در مناطقی بارندگی  دارند و آب خیز است ادامه دارد. در نتیجه داشتن موتورآلات کشاورزی و باغبانی در این استان فروش خوبی دارد.

 

علف زن یکی از دستگاه هایی است که چندین کار را با هم می توان انجام داد.

مثلاً علف های هرزی که مزاحم رشد درختان و سایر محصولات کشاورزی است را با تیغه  و یا نخ علف زن از بین می برد. اما می توانی در زمان برداشت از این دستگاه برای دروکردن هم استفاده کنید. سرعت کار را به جای استفاده از داس دستی بیشتر کنید.

فروش علف زن در اصفهان در انواع مارک ها است که البته قیمت هر برنید هم متفاوتی است.

دستگاه علف زن ارزان

قیمت دستگاه علف زن بنزینی

خب قیمت دستگاه علف زن چقدر است؟ آیا می توانید این دستگاه را در ارزان ترین حالت ممکن خریداری کنید؟ خب طبیعی است که بگویید اگر ارزان باشد و بی کیفیت ارزش هزینه کردن ندارد. چون قرار نیست دائم در تعمیرگاه باشد و در نهایت هم نتوان استفاده کرد.

معمولاً با یک هزینه معقول می توانید دستگاهی با کیفیت مناسب خریداری کنید. که زود  زود خراب نشود و اگر هم خراب شد، تعمیرش هزینه بر نبوده و سریع انجام شود.

دستگاه علفتراش چهار زمانه هوندایی معمولاً حتی در انواع چینی هزینه بر هستند. این در حالی است که شرایط  گاهاً به زمان بر بودن تعمیر هم پیش می رود. هر چند بسیار دیرتر از انواع دو زمانه خراب می شوند.

قیمت علف تراش چهار زمانه هم از ۶ میلیون تومان برای مصرف کننده کمتر نیست.

اما برای مدل های دو زمانه هنوز تا اواخر سال ۱۴۰۲ می توان زیر ۳ میلیون تومان مدل هایی را یافت. آن هم در خرید عمده. در خرید مصرف کننده و تکی قیمت ها حداقل ۱۰ درصد بیشتر است.

در نظر داشته باشید که بهترین علف زن دو زمانه knc کره ای است که البته اصل کره ای دیگر در بازار پیدا نمی شود و خب بسته بندی چین هستند تا قیمت شان تعدیل شود. و اکنون در اسفند ۱۴۰۲ حدود ۷ میلیون تومان است. اما مارک های دو زمانه برای استفاده از الحاقی ها هم مورد توجه هستند. در کل بهترین کار قبل از خرید مشاوره با واحد فروش می باشد.

علف زن بنزینی knc

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =