فروش علف زن دوشی و لیست قیمت روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش علف زن دوشی و لیست قیمت روز
27

فروش علف زن دوشی و لیست قیمت روز بسته به این که  چه تعداد را خرید داشته باشید اعلام می شود. این نشان می دهد که تنوع مدل و مارک در بازار به اندازه نیاز هست. اما قیمت ها به دلایل مختلف فرق دارند.

اولین نکته در مورد انتخاب نوع علف زن نوع و مدل آن است. بیشترین سوال پر تکرار این است که آیا علف زن دوشی بهتر است و یا پشتی؟

بهتر بودن از چه نظر، مد نظر شما است. قطعاً اولویت اول در هر دستگاهی کاربری آن می باشد.

اما توجه داشته باشید که کاربری علف زن های دوشی و پشتی کاملاً مشابه است. نکته اصلی اینجا است که علف زن با کمک تیغه و یا نخ علف زن، علف های هرز باغ و زمین را از بین می برد. حتی اگر علف ها درخچه ای باشد.

در عین حال راحتی کاربر حین کار با دستگاه و نیز امکان اجرای برخی کارهای دیگر مثل برداشت محصولات زراعی ، شخم زنی محدود و یا استفاده از اره برای هرس شاخه های بزرگ و بالایی درختان هم باید پیش بینی شود.

در این صورت به دلیل قدرت مانور بیشتر انواع دوشی بهترند. در ادامه برای انتخاب سراغ بررسی قیمت مدل های مختلف خواهیم رفت.

علف زن بنزینی دوشی

قیمت علف زن دوشی و پشتی

اکنون علاوه بر این که در فروشگاه ها می توان تنوع مدل از دستگاه ها را یافت، قیمت ها هم فرق دارند. قیمت علف زن دوشی و پشتی هم بسته به مارک می تواند متفاوت باشد.

اولاً این که قیمت انواع کوله پشتی بالاتر است. اما این اختلاف بیش از ۳۰۰ هزار تومان نیست. در هر مارک به دلیل کیفیت بهتر هم نیست.

دلیل اصلی نوع ساخت دستگاه و قطعات اضافی آن است.

در هر صورت فروش علف زن دوشی و انواع کوله پشتی برای مصرف کننده در اکثر سایت ها مثل دیجی کالا در برند های متنوع از ۲.۵ میلیون تومان آغاز می شود.

این درحالی است که برند های معمول در بازار ایران چینی بوده و کیفیت معمولی برای کارهای نه چندان حرفه ای دارند. اگر کارتان در باغ و یا مزرعه زیاد است، علاوه بر این که باید مدل های چهار زمانه را انتخاب کنید، در انواع دو زمانه هم باید برند های معتبر تر مثل knc را تهیه کنید. این مدل و مارک ها قیمت شان کمتر از ۶ میلیون تومان برای مصرف کننده نیست. البته لیست قیمت ها با توجه به تغییر در دلار و تعداد خرید مشتریان و فصل می تواد دچار تغییرات زیاد و گاه و بی گاه باشد. برای همین پیشنهاد می شود برای خرید و استعلام قیمت روز مدل های موجود در ادوات کشاورزی آرتان با شماره ۰۹۱۲۹۲۱۸۶۲۲ تماس داشته باشید.

خرید علف تراش چهار زمانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =