فروش عمده سمپاش زنبه ای به قیمت روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش عمده سمپاش زنبه ای به قیمت روز
27

فروش عمده سمپاش زنبه ای به قیمت روز با ارسال به سراسر کشور انجام می شود. این در حالی است که تنوع در قطعات این مدل از سمپاش های باغی بسیار زیاد است.

در حال حاضر برای رسیدن به فصل بهار آماده می شوید. فصلی که کلاً داشتن گل های زیبا و هوای سر مست کننده شما را به وجد می آورد. اما در این فصل کار کشاورزان آغاز می شود. قبل از جوانه زدن باید کارهای سم پاشی درختان به موقع انجام شود. در بهار قبل از باردهی هم بسته به نوع درخت نیاز به سمپاشی است.

اما سمپاشی علاوه بر زمان مناسب و استفاده سم خوب، نیاز به دستگاه کارآمد با قدرت پاشش مناسب است.

مدل های مختلفی از دستگاه سمپاش وجود دارد. یکی از کاربردی ترین مدل ها که در باغ و گلخانه می توان از آن استفاده کرد سمپاش زنبه ای است.

سمپاشی که با یک مخزن مرکزی تا ۱۰۰۰ لیتر هم کار سم پاشی را در ابعاد مناسب برای شما انجام می دهد.

طول پاشش این مدل ها مثل سمپاش فرغونی بیش از ۸ متر است. پوشش آن هم بسته به نوع لانسی که استفاده می کنید، زیاد است.

این مدل ها به دلیل سادگی در حمل و نقل می توانند هر جایی برده شده و در مزارع و باغ هایی که صعب العبور هستند هم کارایی زیادی دارند.

سمپاش زنبه ای

قیمت عمده سمپاش زنبه ای

خب برای مصرف کنندگان شاید قیمت سمپاش از ۷.۵ میلیون تومان ارزان تر نباشد. اما برای خریداران عمده چطور؟ اکثر همکاران ما در خرید این نوع ادوات کشاورزی به صورت مونتاژ شده اقدام نمی کنند. چون مشتری بسته به بودجه و تحقیقاتی که کرده است، تنوعی از برند و مارک موتور و پمپ و لانس و شیلنگ می خواهد.

برای همین توزیع کنندگان ادوات کشاورزی غالباً یک مدل یا چند مدل محدود را مونتاژ کرده و در ویترین می گذارند و مدل های دیگر را با توجه به سفارش مشتری سر هم می کنند.

معمولاً داشتن دو تا ۳ مدل شیلنگ، لانس های متنوع و چند برند از موتور و پمپ الزامی است. کیفیت های چینی هم عموماً کیفیت مشابه دارند. با این وجود برخی قدیمی تر و باکیفیت ترند، قیمت های بالاتری هم دارند. این گونه حاشیه سود بهتری هم نصیب فروشنده می شود.مثلاً قیمت عمده لانس طرح ترک ۲۸۰ هزار تومان است.

اما لانس های ۹۰ سانتی معمولی ۱۵۰ هزار تومان هستند. لانس ایتالیایی و یا لانس های جویباری بیش از ۱.۵ میلیون تومان هستند. این ها قیمت همکاری است. طبیعی است که تنوعی از قیمت برای این مدل ادوات داشته باشیم.

در نتیجه نمی توان قیمت سمپاش زنبه ای و فرغونی را اعلام نمود. لیست قیمت و مشخصات این دستگاه ها را از واحد فروش می توانید به روز دریافت کنید.

راستی در فصل سمپاشی این ادوات فروش بیشتری دارند. قیمت شان بالاتر می رود.

انواع سمپاش زنبه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =