فروش عمده علف زن در انواع مختلف

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش عمده علف زن در انواع مختلف
19

فروش عمده علف زن در انواع مختلف توسط بازرگانی ها و واردکنندگان و تولیدی ها ممکن است. این دستگاه در ایران هم تولید دارد. اما اغلب مونتاژ بوده و صفر تا صد تولید داخلی نیستند.

یکی از مهم ترین دلایلی که برخی از فروشندگان دارای قیمت های خوب در حوزه کالاهایی که عرضه می کنند هستند، این است که خرید خوبی از تولیدی یا واردکننده دارند.

اغلب ادوات موتوری که در بازار مشاهده می کنید، واردکننده رسمی ندارد. ایجاد تحریم ها سبب شده تا اغلب شرکت های خارجی در ایران نمایندگی رسمی و یا انحصاری نداشته باشند. برای همین شاید دسترسی به برند های معتبر سخت شده باشد. اما همچنان برند های چینی با تنوع بالا روانه بازار می شوند در عین حال باید بدانید که عدم فعالیت نمایندگی رسمی سبب شده تا اقلام مختلف دارای گارانتی نباشند.

در مورد انواع علف زن هم همین گونه است. فروش عمده علف زن در انواع دو زمانه و چهار زمانه در بهار و تابستان رونق خوبی می گیرد. این در حالی است که علف های هرز هم در این ۶ ماه رشد بیشتری دارند. همچنین فصل درو گندم و جو و یونجه هم هست. برای همین علفتراش مصرف خوبی در بازار ادوات کشاورزی دارد.

دستگاه علف زن ارزان

قیمت انواع علف زن در بازار

خب طبیعی است که در فروش عمده باید قیمت ها مناسب تر از فروش تکی و مصرف کننده باشد. تا توزیع کنندگان و همکاران فعال در حوزه ادوات و تجهیزات کشاورزی بتواند سود مناسبی از عرضه کالا داشته باشند.

قیمت انواع علف زن در انواع دوشی دوزمانه قالباً مناسب تر از انواع دیگر است. مدل های پشتی ۲ زمانه حداقل ۲۵۰ هزار تومان بالاتر هستند. مدل های چهار زمانه هم که کلاً بیش از ۱ میلیون تومان اختلاف قیمت با مدل های دو زمانه دارند.

در حال حاضر ارزان ترین علف زن دوشی دو زمانه برند های متفرقه ای هستند که برای مصرف کننده حدود ۳.۵ میلیون تومان هستند. شاید با ۱۰ درصد تخفیف در فروش عمده عرضه شوند.

تنوع برند و مارک در علفتراش زیاد است. خوشبختانه محدودیت توزیع وجود ندارند. اما خب همگی وارداتی و چینی هستند.

در کنار فروش علف زن باید در نظر داشته باشید که انواع نخ علف زن و تیغه علف زن هم کارایی و فروش دارند هر چند بر روی مدل های موجود حداقل یک تیغه ۳ یا ۴۰ پر وجود دارد. باز جزو پر فروش ترین ابزار می توان نخ و تیغه علفتراش را نام برد. همچنین در مورد قیمت بیشترین نرخ ها را حتی در فروش عمده علف تراش knc دو زمانه کره ای و هوندا تایلند چهار زمانه دارد.

 

علف زن پشتی چهار زمانه

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − سه =