فروش قیچی باغبانی برگر آلمان به قیمت روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش قیچی باغبانی برگر آلمان به قیمت روز
47

فروش قیچی باغبانی برگر آلمان به قیمت روز این روز ها که بازار دلار پر التهاب شده بسیار رونق پییدا کرده است. البته فروش انواع قیچی و ابزار باغبانی و فضای سبز در بهمن و اسفند و فرودین به اوج می رسد.

قیچی باغبانی ابزاری دستی و به نظر ساده برای باغبانی و گلخانه داری است. این ابزار اما پیچیدگی های خاص خود را دارد. زیرا تحقیقات و تجربه های گذشته نشان می دهد که بخش بزرگی از کیفیت و کمیت محصولات باغی و زراعی وابسته به ابزار و ادواتی است که در کلیه مراحل کشاورزی استفاده می شود.

در باغبانی هم هرس کردن به اندازه سم و کود و آب دهی مهم می باشد.

در نظر داشته باشید که علاوه بر قیچی باغبانی اره هرس هم کاربرد دارد.

در پائیز و زمستان که درختان در خواب هستند هرس شاخه های آسیب دیده و خشک و البته فرم دهی را می توان به خوبی انجام داد. گاهی نیاز است تا حتی شاخه های ضخیم را هم برش بزنند تا درخت در فصل بهار شکوفا شود.

در تابستان هم هرس باردهی برای رهایی از بارهایی که قابل استفاده نیست، و کمک به بهبود محصولات باکیفیت انجام می شود. این کار به قدری مهم است که متخصصان باغبانی با تحصیلات دانشگاهی و تجربه عملی کافی این روز ها سرشان شلوغ شده است.

قیچی برگر 1050

قیمت انواع قیچی باغبانی برگر آلمان

اما در بین این همه مارک کدام مدل و مارک را خریداری کنیم؟ شاید این سوال برای بسیاری پیش آمده باشد که بهترین برند ها کدامند؟

قیچی باغبانی برگر شاید تنها برند آلمانی موجود در بازار باشد که البته متأسفانه مدل های فیک اش در بازار زیاد شده است. فروش قیچی باغبانی برگر، اره و ابزار دستی دیگر این برند از سال های بسیار دور در ایران انجام می شده است.

اما این برند شاید در ۱۰ سال گذشته دیگر واردات رسمی نداشته است. برند های معتبر دیگر اروپایی و ژاپنی هم در ایران از سال ۹۸ به بعد واردات رسمی نداشته اند. زیرا کمک به تولید ملی سیاست ممانعت از واردات را ایجاد کرده است.

هر چند با تمام بررسی ها و تلاش های تولید کنندگان ایرانی، کیفیت قیچی های ایرانی همچنان از برند های معتبر جهان عقب تر است. شاید کمی به مارک های چینی درجه یک و یا تایوانی نزدیک شده باشد.

قیمت قیچی باغبانی برگر در انواع شاخه زن که البته دسته ثابت دارند از ۳.۵ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان است. انواع هرس هم برای مصرف کننده دیگر کمتر از ۲ میلیون تومان نیست. مدل های ۱۰۵۰، ۱۷۶۰ و ۱۷۰۰ از پر فروش ترین مدل های این برند هستند که اکنون در بهمن ۱۴۰۲ بسیار نایاب تر از گذشته شده اند. قیمت همکار این مدل ها برای همکار ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شده است.در ادوات کشاورزی آرتان قیمت ها به روز در انواع مارک ها اعلام می گردد.

قیچی برگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =