فروش مستقیم قیچی باغبانی سرشاخه زن

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش مستقیم قیچی باغبانی سرشاخه زن
426

فروش مستقیم قیچی باغبانی سرشاخه زن از مراکز معتبر مزیت هایی را برای خریداران به همراه دارد. از آنجایی که این تجهیزات از نظر فنی و نوع کاربرد، تنوع زیادی دارند، شناخت ویژگی ها و انتخاب نمونه مناسب اهمیت زیادی برای باغداران دارد. به همین علت در این مقاله قصد داریم به بررسی چند نمونه از پرکاربردترین انواع قیچی باغبانی بپردازیم.

همه چیز درباره قیچی باغبانی سرشاخه زن

در صنعت باغبانی نوین، قیچی ها یکی از ابزارهای پرکاربرد برای هرس کردن درختان هستند. این تجهیزات از نظر شکل ظاهری، جنس و نوع طراحی تیغه تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. علت این امر تفاوت در نوع کاربرد قیچی ها است که سبب شده در اندازه و شکل های مختلف طراحی و تولید شوند.
یکی از نمونه های بسیار پرکاربرد قیچی باغبانی سرشاخه زن نام دارد که همانطور که از نامش مشخص است برای هرس کردن و چیدن سرشاخه های درختان مورد استفاده قرار می گیرد. در قسمت های بالایی درخت اگر شاخه ای خشک شده باشد، معمولاً از این نوع قیچی برای چیدن آن استفاده می کنند.
قیچی سرشاخه زن از نظر جنس به مدل های دسته آلومینیومی و فلزی دسته بندی می شوند. مدل های آلومینیومی به علت وزن سبک تر، معمولاً با استقبال بیشتری از سوی باغداران روبرو شده اند. قیچی شاخه زن دسته بلند به علت داشتن دسته هایی بسیار طویل و بلند بهترین انتخاب برای هرس کردن قسمت هایی بالایی درختان هستند.
دسته این نوع قیچی به تیغه ها متصل بوده و یک میله فلزی در وسط آن قرار دارد که هنگام فشار دادن دسته ها سبب قطع کردن شاخه خواهد شد. جنس تیغه و نوع طراحی آن اهمیت زیادی در نوع کارآیی و بهبود روند هرس کردن شاخه ها خواهد داشت.

مدل های مختلف بهترین قیچی باغبانی

مدل های مختلفی از قیچی باغبانی در بازار خرید و فروش می شوند که هر کدام کارآیی خاص خود را دارند. هنگام خرید این محصولات قبل از هر موردی باید به کیفیت دسته، نوع تیغه و همچنین عدم سنگین وزن بودن آنها توجه کنید. چرا که کارکردن با قیچی هایی که وزن زیاد دارند به طور مداوم امکان پذیر نبوده و سبب خستگی عضلات دست می شوند. برخی از بهترین قیچی های باغبانی از نظر مصرف کنندگان در این حوزه عبارتند از:

  • قیچی باغبانی چغچغه ای: عمدتاً برای بریدن و قطع کردن شاخه های بسیار ضخیم و بزرگ در قسمت های پایین درخت وجود دارند به کار برده می شود.
  • قیچی باغبانی شمشاد زن: برای قسمت هایی از درختان و گل ها که دسترسی به آنها چندان آسان نیست از این نوع قیچی استفاده می کنند.
  • قیچی باغبانی پیوند زن: اگر باغداران قسمت پیوند چند گیاه مختلف را داشته باشند برای ایجاد خراش بر روی تنه درختان از این قیچی های تخصصی می توانند نهایت بهره را ببرند.
  • قیچی باغبانی چمن زن: همانطور که از نامش مشخص است جهت هرس کردن چمن و دیگر گیاهانی که شاخه های سفت و محکم ندارند به کار برده می شود. تیغه های این نوع قیچی به صورت افقی یا عمودی طراحی می شود.

باید اشاره کنیم که هر کدام از این محصولات دارای زیر مجموعه های مختلفی هستند. به عنوان مثال قیچی باغبانی چمن زنی، در دو مدل دسته ثابت و متحرک طراحی و تولید می شود. مدل های شمشاد زن نیز دارای تیغه هایی از نوع دالبردار و صاف هستند که کاربردهایی متفاوت دارند.
برای انتخاب بهترین قیچی باغبانی حرفه ای، توجه به نوع کاربرد آنها اهمیت زیادی دارد. در غیر این صورت با انتخاب اشتباه ضمن هدر رفتن سرمایه، نمی توانید از قیچی استفاده لازم را داشته باشید.

مختصری درباره ضخامت تیغه قیچی باغبانی

وزن قیچی یکی از مولفه های مهم در انتخاب آنها است. هر چقدر که تیغه و دسته های این تجهیزات ضخیم و بلندتر طراحی شده باشد، وزن نهایی محصول نیز افزایش خواهد یافت. هر چقدر که جنس تیغه بهتر باشد، امکان قطع کردن سریع تر شاخه ها بدون نیاز به فشار اضافی نیز افزایش می یابد.
برای این منظور و با هدف افزایش مقاومت تیغه قیچی باغبانی در برابر عوامل محیطی به ویژه رطوبت معمولاً از فلزاتی مانند فولاد ضد زنگ و تیتانیوم استفاده می کنند. ضخامت تیغه نیز متناسب با نوع طراحی و کاربرد قیچی متفاوت می باشد. به عنوان مثال برای قیچی های چمن زنی و مدل های پیوند زن معمولاً ضخامت تیغه به ویژه در قسمت های جلویی کاملاً نازک و باریک است.
بدون شک ضخامت تیغه نمی تواند تضمین کننده کیفیت این تجهیزات باشد. چرا که این مولفه به تنهایی قابلیت افزایش کاربری و کیفیت قیچی ها را نخواهد داشت. طراحان برای هر چه عملکرد بهتر قیچی باغبانی از طراحی های مختلف متناسب با نوع قیچی استفاده می کنند. ضخامت تیغه و همچنین رنگ و جنس آن نیز بر همین اساس با تفاوت های زیادی همراه است.

عرضه کنندگان قیچی باغبانی سرشاخه زن

توزیع و فروش قیچی باغبانی تیغه بلند و کوتاه در فروشگاه های مختلفی انجام می گیرد. از آنجایی که در بازار انواع این تجهیزات با برندهای مختلف عرضه می شوند انتخاب بهترین نمونه ها کار چندان آسانی نخواهد بود. به همین علت توصیه می کنیم خریداران برای تامین و انتخاب قیچی باغبانی و دیگر تجهیزات مورد نیاز خود، مراکز معتبر و حرفه ای را انتخاب کنند.
علاوه بر خریداران نهایی یعنی باغداران و گل کاران، خریداران عمده و فروشندگان نیز همواره به دنبال تامین و خرید این محصولات با قیمت های رقابتی و کیفیت های تضمینی هستند. برخی از انواع قیچی به صورت پک های چند عدد عرضه می شوند که دارای چندین تیغه قابل تعویض و برخی تجهیزات مانند بیلچه و متر نیز می باشند.
سفارش بهترین برندهای تولیدی از طریق فروشنده های معتبر و مراکز عرضه کننده شناخته شده در هر منطقه، اهمیت زیادی در تضمین کیفیت و اصل بودن این محصولات دارد. خریداران عمده می توانند از طریق فروشندگان و شرکت های وارداتی در این حوزه، بهترین برندهای روز دنیا را با قیمت های ارزان و مناسب تهیه کنند.
با توجه به گسترش عرضه انواع قیچی باغبانی سرشاخه زن در فروشگاه ها و همچنین افزایش قیمت های روز، یکی از بهترین راهکارها برای سفارش این محصولات، خرید مستقیم از مراکز وارداتی و عرضه کنندگان آنلاین معتبر است. امکان استعلام قیمت و اطمینان از برندهای تولیدی از مزیت های خرید آنلاین انواع تجهیزات باغی به شمار می آیند.
نمایندگان این مرکز به عنوان بزرگترین شرکت واردکننده انواع قیچی باغبانی و دیگر تجهیزات در این حوزه، برای تامین بهترین نمونه های موجود در بازار با پایین ترین قیمت ممکن آماده همکاری با خریداران عمده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 6 =