فروش ویژه چمن زن بنزینی درجه یک

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش ویژه چمن زن بنزینی درجه یک
261

فروش ویژه چمن زن بنزینی درجه یک در مورد انواع مارک ها در برخی زمان های جشنواره ای انجام می شود. این در حالی است که چمن زن بنزینی می تواند بسیار کارآمد در فضای سبز باشد.

فروش چمن زن بنزینی و یا انواع چمن زن دستی و برقی در برخی ماه های سال بیشتر از زمان های دیگر است. همچنین تعمیر و تعویض و نیاز به قطعات هم بیشتر خواهد بود.

این زمان که تقریباً از اواخر بهمن ماه آغاز میشود، تا پایان مهر خواهد بود. درست زمانی که چمن هر زمینی شروع به رشد کرده و در خواب نیست.
در زمان خواب چمن زنی کار بی فایده ای می باشد. عموماً کوددهی و آبیاری در صورت عدم بارندگی کافی انجام می شود.
اما برای زیبایی هر چه تمام تر در بهار و تابستان اصلاح چمن ها بیشتر انجام می شود.

البته برای این کار ما ماشین چمن زن و نیز دستگاه علف زن را داریم. منتها کمتر برای اصلاح چمن از علف زن استفاده میشود. چند دلیل هم وجود دارد.
اول این که علف زن دارای مخزن نیست و خب هر قدر هم که اصلاح کنید، چمن های جدا شده روی زمین می ریزد. برخی معتقدند خود این ها کود گیاهای می شود و مفید است. اما برخی معتقدند باید جمع آوری شود.

جدا از این مورد ما قابلیت تنظیم ارتفاع را در علف زن نداریم. چون میله علف زن با دست کاربر تغییر ارتفاع می دهد و ممکن است زیاد یک نواخت کوتاه نشود.
اما علف زن را برای حاشیه زنی و جاهایی که چمن زن نمی تواند کوتاه کند قطعاً می توان استفاده کرد.

چمن زن بنزینی اولیومک

بهترین دستگاه چمن زن بنزینی کدام است؟

خب فروش چمن زن بنزینی زمانی یک مزیت است که بتوان بهترین دستگاه را برای مصرف کنده و یا حتی فروشنده های ادوات کشاورزی عرضه کرد. دستگاه چمن زن بنزینی می تواند از قیمت های حدود ۶ میلیون تا ۲۰۰ میلیون در انواع نفربر باشد.

اما بهترین مارک های شاید الکو و هوندا باشند که در نوع بنزینی قیمتی بین ۱۵ الی ۲۵ میلیون تومان دارند.
فروش چمن زن بنزینی برای ورزشگاه ها و نیز مجتمع های مسکونی و به هر حال هر جایی که فضای سبز بسیار دارند ، مفید است.
در مورد ویلاها و چمن کاری ها کم انواع چمن زن برقی پیشنهاد کارآمدتری است.

همچنین برخی مارک ها در این مورد از دستگاه ها در دسترس نیستند. مثل وایکینگ، که مدت ها است واردات ندارد. اتریشی بود و کیفیت عجیبی داشت. اما اکنون نه واردات دارد و نه می توان قطعات آن را به وفور برای تعمیر مدل های موجود در بازار، یافت. از طرف دلیل اصلی عدم واردات عدم هماهنگی قیمت تمام شده و بودجه مصرف کنندگان در شرایط اقتصادی کنونی است.

فروش چمن زن بنزینی در ادوات کشاورزی آرتان بسته به تعداد شامل تخفیف هم می شود. که البته همکاران توزیع و پخش معمولاً تنوع مدل در خرید خود ایجاد می کنند.

چمن زن ارزان برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =