فروش ویژه کولتیواتور ۷ اسب بنزینی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش ویژه کولتیواتور ۷ اسب بنزینی
115

فروش ویژه کولتیواتور ۷ اسب بنزینی در برند های مختلفی مثل اگرو ماشین اراک و یا انواع مدل های دی مکس با طرحی کاما و حتی کامای اورجینال در فصل تابستان بهتر می شود.

درست است که در تابستان کمتر نیاز به شخم زنی و پاکنی در باغ و مزرعه هست. در حقیقت عمده کار با دستگاه هایی مانند تیلر کشاورزی در پائیز و زمستان می باشد. که قرار است زمین مزرعه و باغ برای کشت بعدی آماده گردد. اما در مورد خرید و قیمت فروش کولتیواتور در تابستان باید بگوییم که مناسب تر از پائیز و زمستان است. البته امسال در سال ۱۴۰۲ با وجود شرایط ویژه در اعلام قیمت ها باز هم قیمت کولتیواتور بنزینی از سال قبل بیشتر است. علت هم تفاوت هایی است که در قیمت ارز امسال و سال های گذشته داشته ایم.

البته این موضوع فقط مختص قیمت تیلر بنزینی نیست. انواع کولتیواتور دیزلی هم در تابستان ۱۴۰۲ نسبت به زمستان ۱۴۰۱ دچار کاهش قیمت چشم گیر شدند. در زمستان ۱۴۰۱ قیمت دلار از ۳۰ هزار تومان تا ۶۵ هزار تومان رفت. اما اکنون در ۶ ماه اول ۱۴۰۲ قیمت دلار روی کانال ۴۵ هزار تومان است. برای همین قیمت ها بالاتر از مدت زمان مشابه سال گذشته و کمتر از ۶ ماه پیش است.

کولتیواتور بنزینی راتو اصل

قیمت تیلر ۷.۵ اسب بنزینی در بازار

خب کولتیواتور ۷ اسب بنزینی برای باغ و مزرعه های کوچک جواب است. مثلاً مساحت حدود ۱ الی ۵ هزار متر مربع باشد. عرض کار این مدل ها عموماً ۱ متر است. زیرا دارای ۲۴ عدد تیغه هستند که در ردیف های ۳ تایی می توان آن ها را سوار کرد.

این که عرض کار چقدر باشد، کاملاً متناسب با خواسته و نیاز شما قابل تغییر می باشد. برای همین تیلر های بنزینی جزو سبک ترین و نیز کوچک ترین مدل های کولتیواتور ها هستند. کولتیواتور ۵ اسب دیزل هم همین مشخصات را دارد. اما انواع دیزلی هم گران ترند و هم این که برای مساحت های بیشتر استفاده می شود.

قیمت تیلر ۷.۵ اسب بنزینی اکنون در شهریور ۱۴۰۲ برای برند هایی مثل اگرو و هارلند حدود ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای برند هایی مثل اکسل و دی مکس و یا ویما کمتر از ۱۸ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت برای خرید با حاشیه سود مناسب اکنون برای همکاران هم خارق العاده است. اما قطعاً شرایط این گونه نخواهد ماند. در برسی های بازار و قیمت های ۴۰ ساله گذشته متأسفانه قیمت ها همواره روند افزایشی خود را با شیب تند داشته اند.

در بین مدل های بنزینی کولیتواتور مارک راتو اصل و روستر گران ترین ها و بالای ۲۰ میلیون تومان هستند.

تیلر کولتیواتور بنزینی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =