فروش کولتیواتور بنزینی به قیمت روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش کولتیواتور بنزینی به قیمت روز
233

فروش کولتیواتور بنزینی به قیمت روز این روز ها در فصل استفاده از کولتیواتور بسیار رونق گرفته است. البته بسیاری از افراد هستند که برای کار های باغ و مزرعه خود ادوات و ابزار کرایه می کنند. با این وجود خرید این دستگاه ها گاهاً به صرفه تر است.

یکی از پر فروش ترین کولتیواتور ها که در بازار برای باغ و زمین ها کوچک عرضه می شود، کولتیواتور بنزینی است. برند های مختلفی کولتیواتور بنزینی دارند.

یکی از معروف ترین برند های خارجی که اتفاقاً رنگی خاص و کیفیت عالی دارد، کولتیواتور بنزینی راتو است. این برند اگر اصل باشد، موتور و گیربکسش  مارک راتو است. کیفیت عالی دارد. اما واقعاً نسبت به سایر مدل ها از کولتیواتور های بنزینی قیمتی بالا دارد.

در حالی که برند های دیگری هم این مدل را دارند. مثل اگرو ،ویما و اکسل.

این برند ها نسبتاً دارای کیفیت و قیمت مناسب هستند. در عین حال در اغلب نقاط کشور در دسترس می باشند.

با توجه به این که کیفیت اگرو که مونتاژ کارخانه های توانمند ایرانی است کیفیت بازار پسندی است، بسیاری از اولویت ها را دارد. مثل داشتن کارت سوخت که می توانید از طریق جهاد کشاورزی سوخت مورد نیاز دستگاه را با بهترین قیمت خریداری کنید.

کولتیواتور بنزینی راتو اصل

لیست قیمت انواع کولتیواتور در بازار

متأسفانه در حال حاضر یعنی از آذر تا دی ماه ۱۴۰۱ در بازار ارزی دچار آشفتگی زیادی هستیم. این موضوع سبب شده که قیمت ها عجیب و غریب شود. گاهی نوسان و روند افزایشی به قدری زیاد است که برخی از شرکت ها فروش را می بندند. زیرا نمی دانند چگونه بخرند و یا بفروشند.

چون با ارزی که در گمرک واریز می کنند و شرایط بازار ریسک زیادی را خواهند داشت. در نتیجه صحبت از لیست قیمت کمی مشکل ساز است. برای همین هر شرکتی هم لیست قیمت بدهد، قطعاً با این قید که قیمت تاریخ روز است و می تواند بدون اطلاع قبلی تغییر کند،خواهد بود.

شاید این نوع کار کردن در بازار کمی سخت و پر استرس باشد. اما نکته اصلی این جا است که تنها راه حل برنامه ریزی کوتاه مدت است. هر اندازه که بتوانید روی امواج تغییرات و نوسانات بازار شنا کنید، به سادگی می توانید از بحران و تورم خارج شوید.  در نتیجه رشد خوبی هم خواهید داشت.

قیمت انواع کولتیواتور از برندی مثل اگرو در فاصله ۱۰ روز، بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت. سایر مارک های وارداتی هم به دلیل تغییرات زیاد بازار تقریباً همین افزایش قیمت را تجربه کرده اند. اما در کنار این موضوع حتی درصد تخفیف ها هم کمتر شد. نحوه فروش و تسویه هم  دیگر کمتر مدت است . یعنی چکی قبول نمی کنند. در ادوات کشاورزی آرتان می توانید برای دریافت لیست قیمت به روز تعداد و مدل مد نظر خود را از طریف واحد فروش دریافت کنید.

فروش کولتیواتور بنزینی در این مجموعه از برند های مختلف به روز و البته بدون واسطه است در نتیجه به سادگی شما از تغییرات بازار مطلع خواهید شد.

فروش کولتیواتور بنزینی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =