فروش کولتیواتور در تهران با قیمت ارزان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش کولتیواتور در تهران با قیمت ارزان
13

فروش کولتیواتور در تهران با قیمت ارزان با تنوع برند خوبی انجام می شود. این ماشین آلات کشاورزی به عنوان ادواتی برای شخم زدن در مزرعه و باغ به کار گرفته می شود.

فروش کولتیواتور در تهران و شهر هایی مانند مشهد و اصفهان توسط واردکنندگان و نیز پخش کنندگان بزرگ انجام می شود. این ادوات که در سال های اخیر بسیار مورد توجه کشاورزان قرار گرفته توانسته بخش زیادی از امور کشاورزی را انجام دهد.

برای همین هر روز بر متقاضیان آن اضافه شده است. انواع تیلر باغی شامل مدل های بنزینی و دیزلی است. که عموماً مدل های موجود نهایتاً ۱۲ اسب قدرت دارند. اما کولتیواتور بنزینی ۱۶ اسب هم توسط شرکت آگرو ماشین اراک ارائه شده است. که خب قدرت بالایی دارد.

با این وجود همچنان انواع دیزلی ۷ و ۹ و ۵ اسب  و بنزینی ۷ اسب بیشترین فروش را در بین انواع مختلف دارند. تیلر های کشاورزی در تابستان عموماً با قیمت ارزان تر و شرایط ویژه تر به فروش می رسد. اما در پائیز و تا اواخر اردیبهشت بسیار پر فروش و مصرفی در بازار ادوات کشاورزی هستند. در تهران اغلب واردکنندگان و البته برخی تولیدی ها فعال هستند. برای همین از این شهر به سادگی می توان سفارش ماشین آلات را داد. چون ارسال به سراسر کشور هم انجام می شود.

تیلر کولتیواتور بنزینی

فروش عمده تیلر کشاورزی

خب فروش عمده تیلر کشاورزی با توجه به مبلغی که هر کدام از مدل ها دارند می تواند در مدل های مختلف انجام شود. این ماشین آلات گردش مالی خوبی ایجاد می کنند. اما خب برخی معتقدند به دلیل ابعاد بزرگ بهتر است به خرید این نوع ادوات نپردازند و سرمایه گذاری روی ادوات و ابزار مصرفی تر با گردش مالی کمتر و سود بهتر کنند. هر چند برای خریدارن عمده حداقل سود ۱۰ درصدی را دارا است.

تولیدی ها و واردکنندگان هم حداقل خرید را ۱۰۰ میلیون تومان می گویند که در این حالت تحفیف ۵ الی ۸ درصدی می دهند. این گونه می توانید در خرید خود سود کافی داشته باشید.

اما برای فروش عمده همچنین این نوع ماشین آلات در کارتن و یا جعبه بسته بندی شده اند و خب نسبتاً فضای کمی را در انبار اشغال خواهند کرد.

قیمت کرایه هم برای شما در ارسال از تهران مناسب تر تمام می شود.

در هر صورت خرید عمده مزیت های زیادی دارد که در صورت داشتن سرمایه می توانید به آن توجه خاص کنید.

فروش کولتیواتور در تهران به صورت عمده و تکی میسر است و حتی کشاورزان سراسر کشور هم می توانند این خرید را از توزیع کنندگان بزرگ با قیمت ارزان تر  انجام هند.

قیمت کولتیواتور دروگر

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + ده =