فروش کولتیواتور دیزلی به صورت اقساط

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش کولتیواتور دیزلی به صورت اقساط
243

فروش کولتیواتور دیزلی به صورت اقساط و نقدی در اغلب فروشگاه ها انجام می شود. اما روش پرداخت چکی زمانی مورد توجه است که فروشگاه دارای زیر ساخت قوی باشد.

دستگاه کولتیواتور یکی از ماشین آلات سبک کشاورزی است که در باغ و مزرعه زیاد استفاده می شود.لازم به ذکر است که این دستگاه حداکثر دارای قدرت موتور ۱۲ اسب و سوخت دیزلی است. انواع بنزینی آن فقط ۷اسب هستند که هندلی می باشند.

همچنین برای این دستگاه بد نیست بتوانید کاربری های دیگر را هم بدانید که هزینه اضافه برای خرید ادوات دیگر نپردازید. مثلاً شما نیاز به سمپاشی دارید. سمپاشی باغ پمپ سمپاش، شیلنگ و لانس و مخزن می خواهد تا شما یک سمپاش قوی و مناسب داشته باشید. اما جداگانه هم می توانید سمپاش فرغونی و یا زنبه ای برای این منظور بخرید. برآورد هزینه خرید می تواند کمک کند تا تصمیم بگیرید، کولتیواتور تان را مجهز کنید و یا دستگاه جدا بخرید.

در بین انواع تیلر باغی، فروش کولتیواتوردیزلی ۷ اسب بیش از هر کدام دیگر رونق دارد. دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد.

اول این که قدرت کافی برای کار های متوسط تا سنگین دارد. دوم این که ابعاد دستگاه و وزن آن دقیقاً متناسب با توانمندی های کشاورزان طراحی شده است. نه زیاد بزرگ است و نه زیاد سنگین که کنترلش سخت شود. به نوعی کاربر پسند می باشد.

انواع کولتیواتور دیزلی

قیمت کولتیواتور قسطی و نقد

فروش کولتیواتور دیزلی و انواع بنزینی هم مانند سایر ادوات کشاورزی می تواند نقد و یا قسطی با شرایط خاص باشد. برای خرید اقساط چند راه وجود دارد. یکی داشتن وام از جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی و دیگری سیستمی جامع و هدفمند به نام وام سی. در این حالت وام سی بدون ضامن در سی دقیقه کار های مالی و دریافت چک ها را انجام داده و شما با کمترین میزان بهره می توانید دستگاه خود را خریداری کنید.

اما قیمت کولتیواتور یا سایر ادوات که به روش نقدی خریداری شود، به مراتب مناسب تر و حداقل ۸ درصد ارزان تر است. البته در هر دو حالت ما نیازمند دادن قیمت منصفانه به خریدار هستیم. زیرا در روند بازار کنونی و تورم نوسانی که داریم، هم خریدار و هم فروشنده باید بتوانند مسیر کاری خود را طی کرده و از بازار روز جا نمانند.

صورت دیگر خرید قسطی چک های صیادی است که البته باید در لحظه در سامانه ثبت شود. با این کار مبلغ و تاریخ چک طبق مذاکره طریفین قرار داد می باشد.

اما چک هم باید از طرف فرد قابل اعتماد طرفین مورد تأیید باشد.

قیمت کولتیواتور دیزلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + پنج =