فروش کولتیواتور و لیست قیمت آن

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش کولتیواتور و لیست قیمت آن
58

فروش کولتیواتور و لیست قیمت آن به روز در اختیار اغلب همکاران و حتی مصرف کنندگان  قرار می گیرد. اما در برخی سایت ها و پیج های آنلاین قیمت ها به دلیل عدم موجودی واقعی نیست.

یکی از دلایلی که برای خرید فروشگاه خاصی  را انتخاب می کنید این است که تنوع بالایی در کالا در مدل های مختلف دارند. در عین حال قیمت های مختلفی از ارزان تا گران و یا قیمت متناسب با کیفیت را دارا هستند. برای همین تصمیم گیری را برای شما آسان تر می کنند. زمان کمتری هم هدر خواهید داد.

فروش کولتیواتور هم با توجه به وجود چندین برند در بازار با این روش می تواند کار خریداران عمده و جزئی را آسان تر کند. تنها کاری که شاید این عزیزان انجام دهند سر زدن به چند فروشگاه و مقایسه قیمت مدل ها و مارک های مشخص است.

اما فروش کولتیواتور در اینترنت هم می تواند کار را برای  آن ها سریع تر کند. اما خب پیدا کردن فروشنده معتبر در این موارد و در روش خرید غیر حضوری کار سختی است.

برند های زیر در دستگاه شخم زن در بازار توزیع خوبی دارند و تقریباً در اکثر مناطق کشور در دسترس هستند.

کاما اورجینال

اگرو

اکسل

دی مکس

مورایکو

دیانا

دایموند

ویما

و…

برخی برند ها جدید تر وارد بازار شده اند اما تا کنون که مشتری پسندی لازم از نظر کیفیت را داشته اند. در عین حال که ارزان تر از برند های معروف قدیمی بوده اند.

انواع کولتیواتور دیزلی

لیست قیمت انواع کولتیواتور باغی

خب برای خرید تیلر کشاورزی هم همکاران و هم مصرف کنندگان باید قیمت روز فروشگاه ها را در برند های مختلف با هم مقایسه کنند. برای همین در ادوات کشاورزی آرتان لیست قیمت به روز در اختیار مشتریان است.

همچنین چون موجودی به روز و قابل تغییر است هم این لیست باید به روز باشد تا شما بتوانید برای خرید تصمیم گیری کنید.

 

فروش کولتیواتور با این روش در فصل پائیز و البته سه ماه آخر سال بیشتر است. اما با قیمت بالاتر.با این حال در تابستان و اوایل پائیز برخی برند ها قیمت ها را کاهش می دهند. چون زمان فروش این دستگاه هم نیست. مشتری کمتری سراغ آن را می گیرد. در حقیقت برخی از افزایش قیمت ها فصلی به دلیل افزایش تقاضا می باشد.

برای دریافت لیست قیمت کولتواتور با واحد فروش ادوات کشاورزی آرتان در ارتباط باشید که مدل های دیزلی و بنزینی موجود را برای شما ارسال کنند.

اکنون در دی ماه ۱۴۰۲ قیمت ارزان ترین تیلر بنزینی ۱۳ میلیون تومان و ارزان ترین کولتیواتور دیزلی ۲۰ میلیون تومان می باشد.

تیلر کولتیواتور بنزینی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =