قیمت اره باغبانی رونیکس به روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت اره باغبانی رونیکس به روز
115

قیمت اره باغبانی رونیکس به روز و مانند سایر مارک های موجود بازار بسته به تعداد خرید است. اما این برند کره ای است که البته سایر ابزار ساخته شده از این برند چینی هم دارند.

شاید یکی از دلایلی که شما می خواهید برندی را بخرید این است که گمان می کنید برندی اروپایی است و یا کره ای و ژاپنی است که دارای کیفیت و دوام زیادی است. بسیاری از افراد که ذهنیت بالا دارند معتقدند یک بار هزینه کردن و خریدن کالای مرغوب ارزش بالایی دارد.

زیرا شما کیفیت عملکرد و نیز دوام را به سادگی تجربه خواهید کرد. دائم خراب نیست و از کار با آن دستگاه لذت خواهید برد.

بسیار اتفاق افتاده است که خرید ابزار ارزان سبب شده تا چند برابر هزینه یک برند معتبر خرج کنید و علاوه بر پولی که داده اید، خود را با چالش های زیادی مواجه کرده اید. در مورد ابزار باغبانی و ادوات دستی و موتوری که استفاده می شود هم اکنون بسیاری معتقدند که خریدن ابزار و تجهیزات باکیفیت هزینه های آن ها را کاهش و راندمان کارشان را بالا می برد. به گونه ای که پس از مدتی کاملاً پولی که هزینه کرده اند به جیبشان با سود بر می گردد.

مثلاً خرید اره باغبانی که از ابزار مخصوص هرس است، اگر درست انجام نشود، سبب می شود تا شما به جای هرس شاخه های خشک و آفت زده، شاخه های سالم را هم از دست بدهید. در نتیجه محصول تان نابود می شود.

خرید اره باغبانی ژاپنی

قیمت اره چوب بری دستی رونیکس در بازار

خب حال که قبول کردید ابزار باکیفیت را باید با وجود قیمت بالا بخرید. در این بخش قیمت اره باغبانی رونیکس را بررسی می کنیم.

قیمت ابزار دستی کره ای و ژاپنی در بازار ایران ارزان نیست. زیرا کیفیت بالایی دارند. اما قیمت شرکت عرضه کننده شان هم بالا است. با شرایط دلاری که روی کانال ۴۰ هزار تومان است،طبیعی است که قیمت کمی نداشته باشند. از طرفی به دلیل این که در ایران واردات در برخی اقلام محدود و با تعرفه بالا انجام می شود هم دلیل دیگر بر گرانی قیمت این برند های اورجینال نسبت به سایر مارک های بازار  مثل برند های چینی است.

قیمت اره باغبانی رونیکس در انواع تاشو و کوچک حدود ۲۵۰ هزار تومان برای مصرف کننده است. مدل های دسته پلاستیکی و غلاف دار هرس که منحنی هم هستند به نزدیک ۹۰۰ هزار تومان رسیده اند. رونیکس تنوع زیادی در اره دستی باغبانی دارد. اما مدل های موتوری و بنزینی هم دارد که البته چینی هستند . ولی به دلیل کیفیت خوب و برند شان از موتوری های متفرقه گران ترند.

اره باغبانی تاشو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =