قیمت اره باغبانی ژاپنی در اصفهان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت اره باغبانی ژاپنی در اصفهان
290

قیمت اره باغبانی ژاپنی در اصفهان در فروشگاه ها چند است؟ در خرید عمده چه تعداد از این مارک های باکیفیت را می توان خریداری نمود. آیا کیفتشان به قیمت شان می ارزد.

آیا می دانید اره باغبانی برای چه منظوری استفاده می شود؟ قطعاً در باغداری و کشاورزی ابزار متنوعی نیاز است که هر یک از این ابزار برای کار خاصی طراحی و ساخته شده اند. البته شکل ابتدایی آن ها با آن چه اکنون در بازار می بینید شاید فرق هایی داشت. اما در کل ساختار اصلی حفظ شده است.

در حال حاضر حتی در ابزار ساده دستی هم انواع و اقسام پیشرفت ها حاصل شده. به نحوی که سبب شده تا افراد به دنبال کیفیت و طراحی های خوب باشند.
نوع طراحی و البته آلیاژِ که در ساخت استفاده می شود، برای این موضوع است، اولاً کیفیت ابزار بیشتر شود. ثانیاً هر یک از معایبی که در کالا هست بر طرف گردد تا کارایی آن محصول بیشتر گردد.
در نتیجه اره باغبانی را اکنون در انواع دستی در مدل های مختلف در بازار مشاهده می کنید.
همگی خوش دست و البته با دوام مناسبند.
در بین مارک های که در این ابزار در بازار وجود دارد، اره باغبانی ژاپنی هم طرفدار زیاد دارد. هم کیفیت بالا .
در ادامه به معرفی برند های اورجینال موجود می پردازیم.
با توجه به این که اره باغبانی در بین ابزار دستی قرار دارد، غالباً در ادوات کشاورزی آرتان کمتر از بسته از آن ارسال نداریم.

اره سامورایی ژاپنی

اره ژاپنی اصل موجود در بازار

خب اره باغبانی ژاپنی که در بازار ایران در دسترس است، کدام ها می باشند؟ مارک های مختلف با مدل های متنوع کدام یک می توانند در دسترس شما باشند؟
برند ژاپنی که فروش بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد،سامورایی است.
البته مارک لایت هم یکی دیگر از برند های پر فروش ژاپنی در حوزه ابزار و ادوات کشاورزی است.

همچنین مارک ARS برندی است که در بازار با تعداد محدود توزیع دارد. اما از مارک های ژاپنی باکیفیت عالی است. این برند دارای قیمت بالا در انواع ابزار مثل اره باغبانی، و قیچی هرس می باشد.

برند های ژاپنی معمولاً به دلیل تکنولوژی ساخت توانسته اند، کیفیت بالایی را داشته باشند.
این در حالی است که برخی شرکت های اروپایی هم از فولاد ساخته شده با sk5 ژاپن تولید های خود را روانه بازار می کنند. در حقیقت یک استاندارد جهانی است.
در مورد نوع بسته بندی معمولاً سامورایی ۶۰ عددی است. بسته هایی کوچک ۱۰ عددی در هر کارتن قرار دارند. اما انواع چینی مشابه با سامورایی در کارتن های ۷۲ عددی با بسته های ۱۲ یا ۱۵ عددی توزیع می گردند.

سایر مارک ها حتی کارتن های ۴۸ عددی هم دارند.

اره هرس ژاپنی لایت

قیمت اره دستی ژاپنی در ایران

خوب بودن و کیفیت ابزار و ادوات کشاورزی باعث می شود تا مشتری و مصرف کننده از ابزار حین کار رضایت کافی داشته باشد.اما وقتی کیفیت بالا رود، قطعاً قیمت نمی تواند ارزان تر باشد. زیرا تکنولوژی ساخت و متریال به کار رفته در ابزار بهبود پیدا می کند. این ها همگی هزینه هایی دارند.

مثلاً اره سامورایی اصل ژاپن که در ایران فروش خوبی هم دارد، قیمت حدود ۵۵۰ هزار تومان برای مصرف کنندگان دارد. همکاران با درصدی تخفیف این ابزار را خریداری می کنند.

این در حالی است که این قیمت، یکی از بهترین قیمت های بازار برای ابزار مارک و باکیفیت است.

زیرا برندی مثل آرس دارای قیمتی بیش از ۱ میلیون تومان خواهد بود. البته ارس آن گونه و تا آن میزانی که سامورایی واردات دارد، وارد نمی شود. همین موضوع هم قیمتش را بالاتر برده است. اما کیفتش هم بهتر از سامورایی است. در اجناس ژاپنی هم درجه کیفیت تا حدودی فرق دارد.

همچنین اره لایت از دیگر برند هایی است که تولید کشور ژاپن می باشد. این برند هم در قیچی هم در اره دارای کیفیت بالا است. به گونه ایی که کشاورزان و باغداران حرفه ای را مجاب به پرداخت هزینه برای داشتن آن می کند. البته در بین انواع اره باغبانی ژاپنی خرید عمده برای همکاران شامل درصد های مختلفی از تخفیف می شود.

این یعنی این که می توانید در خرید عمده سود بهتری داشته باشید. قیمت قیچی باغبانی ژاپنی هم همین روند را دارد. چون این برند ها کیفیت بالا دارند. متریال به کار رفته در آن هم بسیار بالا است. در نتیجه ارزش هزینه کردن و یک عمر راحتی را دارند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =