قیمت اره بنزینی توسن در انواع مختلف

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت اره بنزینی توسن در انواع مختلف
110

قیمت اره بنزینی توسن در انواع مختلف با وجود این که یک مارک چینی است نسبت به برند های متفرقه بالا تر است. اما در کیفیت هم یک سر و گردن بالاتر می باشد.

یکی از برند هایی که در ابزار می توان با کیفیت مناسب معرفی کرد توسن می باشد. این برند ادوات موتوری مثل انواع اره بنزنی هم دارد. مدل های مختلف از اره بنزینی موتوری این مارک را در نمایندگی های آن می توان مشاهده نمود. اما در نظر داشته باشید که قیمت مصرف کننده با همکار فرق دارد.

شاید اغلب برند های متفره دارای مدل های ۵۰ سانتی و ۴۵ سانتی باشند. اما مارک هایی که توزیع گسترده در بازار دارند و البته کیفیت شان هم بازار پسند است دارای مدل های کوچک ۳۰ و ۳۵ سانتی هم هستند.

برند توسن هم از این قاعده مستثنا نیست و دارای مدل های کوچک ۳۰ سانتی است. شاید یکی از مزیت های شرکت هایی که نمایندگی در کشور دارند داشتن گارانتی بر روی کالاها می باشد. گارانتی ۴ ماهه شرکت توسن برای اره موتوری شاید به نظر کم بیاید ولی برای افرادی که دنبال خرید کالای با خدمات و گارانتی هستند کفایت می کند. در بخش بعدی مدل های مختلف از این برند را از نظر قیمت بیشتر بررسی می کنیم.

فروش اره موتوری

قیمت انواع اره توسن در بازار

خب در این بخش قیمت اره بنزینی توسن در مدل های مختلف را بررسی می کنیم. خواهید دید که نسبتاً نرخ های بالایی نسبت به انواع چینی متفرقه بازار دارند. یعنی اگر برند های چینی ۵۰ سانتی شان حدود ۳.۵ میلیون تومان است. این مارک از جمله نمونه هایی است که قیمت بالاتری را دارا است.

قیمت مدل  ۵۶۲۵CS در اغلب فروشگاه ها برای مصرف کننده حدود ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. این مدل ۱۲ ماه گارانتی دارد و البته تیغه ۱۲ اینچی با موتور دو زمانه دارا است. یعنی ۳۰ سانتی است.برند هایی مثل اگرو این مدل شان ارزان تر است. اما قطعاً در کیفیت تفاوت هایی هیست.

قیمت مدل ۵۶۴۹CS هم حدود ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. این مدل ۱۸ اینچی است و خب طبیعی است که گران تر از مدل قبلی باشد.

البته همان طور که گفته شد قیمت به دلیل برند و کیفیت بالاتر از سایر مارک ها است. یکی از دلایلی که کیفیت این مارک را تضمین می کند این است که

دارای تیغه ای از مارک OREGON آمریکا و کاربراتور WALBRO ژاپن  است. در نتیجه دوام و کاربری آن را بیشتر کرده و افراد حرفه ای به سراغ آن می روند.

مارک توسن علاوه بر اره موتوری باغ دارای اره عمود بر و افقی بر هم هست که در این مرکز فعلاً ادوات مرتبط با باغ و مزرعه از آن قابل عرضه است.

اره موتوری توسن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =