قیمت انواع سمپاش های باغی در بازار

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت انواع سمپاش های باغی در بازار
677

قیمت انواع سمپاش های باغی در بازار، هم مانند سایر ابزار و دستگاه های مرتبط با باغداری و کشاورزی می تواند بسته به برند باشد. همچنین فاکتور های مهم دیگر هم در نرخ اهمیت دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد. آیا می دانید سم چیست و سمپاش چه مدل دستگاهی است؟
سم، یک ماده خطرناک برای اندام های حیاتی بدن انسان و موجودات زنده است که بیشتر آن را از گیاهان می گیرند. هر چند برای خواص درمانی، شاید سم زنبور، مار، عقرب و حتی برخی سموم شیمیایی برای دفع آفات، هم وجود داشته باشد.

قیمت انواع سمپاش در فروشگاه

دستگاه سمپاش، وسیله ای است که در حالت کلی محلول سم را به مقدار مناسب بر روی محل مورد نظر می پاشد و در عین حال میزان پاشش مناسبی دارد که می توانید در میزان مصرف سم صرفه جویی نمایید. اما انواع سمپاش باغی کدام هستند؟ قیمت انواع سمپاش چقدر است؟ مشخصات کلی این دستگاه چه می باشد؟

در زیر لیست قیمت انواع سمپاش تعیین شده است که بیشتر، برند های وارداتی است. واردات سمپاش از کشور هایی چون چین انجام می شود و بد نیست بدانید که تولیدات داخلی منحصر به فردی، نیز از این وسیله داریم که می تواند حتی بهتر از انواع وارداتی باشد.

توجه داشته باشید، مواردی چون برند، مدل، ظرفیت، دستی و یا شارژی بودن در قیمت سمپاش بسیار موثر است و باید مقایسه درستی از آن داشته باشید.

انواع سمپاش موتوری

مشخصات یک سمپاش ایده آل چیست؟

نظرات مختلفی در پاسخ به این سوال ممکن است، وجود داشته باشد. اما افراد متخصص، بر روی چند پارامتر مهم و اساسی بیشتر تأکید دارند، که عبارت است از:

  • ظرفیت، قدرت سمپاش و  قیمت انواع سمپاش به این موارد هم وابسته است. در حقیقت یک مشخصه کیفی می باشد. ظرفیت مخزن سمپاش هر چقدر بیشتر باشد، برای سمپاشی مساحت زیادتر، کار شما را ساده تر خواهد کرد. پس کیفیت و قیمت فاکتوری وابسته و مهم در یک سمپاش ایده آل می باشند.
  • در مورد انواع سمپاش، میزان پاشش عمودی و افقی مطرح می شود که بهترین مدل ها دارای فشار یکسانی هستند تا سم و یا انواع محلول ها را به شکل یکنواخت بر روی گیاهان و سطوح مد نظر بپاشند.
  • اگر سمپاش دستی است، تلمبه باید عملکرد خوبی داشته باشد و اگر از انواع موتوری خریداری کرده‌اید، قدرت موتور مشخصه مهمی خواهد بود.

کاربرد انواع سمپاش

آیا می دانید دستگاه سمپاش چه کاربرد هایی برای ما دارد؟ سمپاش دارای کابرد هایی چون:
مراقبت از کودها، مبارزه با آفاتی که گیاهان را درگیر کرده و ممکن است محصول نهایی را از بین ببرد، کشتن حشرات در مکان های مختلف از خانه گرفته تا محل کار و ویلا و نیز کنترل کردن علف های هرز می باشد.

انواع سمپاش

 

 

خرید اینترنتی انواع سمپاش

زمانی که قیمت انواع سمپاش را بررسی می نمایید، مرحله بعدی، سفارش و خرید این وسیله است. سمپاش های دستی با ظرفیت کم را از فروشگاه های شهر خود و یا فروشگاه های آنلاین با شعبه فعال در شهر می توانید خرید جزئی داشته باشید.

 

اگر پخش هستید، این نوع سمپاش ها تنها عمده می تواند برای شما دارای سود باشد که هر فروشگاهی توانایی تأمین تعداد بالا و عمده را نخواهد داشت. خرید اینترنتی سمپاش در روش عمده، از نمایندگی های وارد کننده سمپاش و یا نمایندگی های کارخانجات داخلی ممکن است.
البته انواع سمپاش فرغونی و نیز زنبه‌ای با ظرفیت بالا، را می توان تکی اینترنتی خریداری نمود. البته قیمت همکار با مصرف کننده فرق دارد.

 

سمپاش های فرغونی حمل راحتی دارند. همچنین سمپاش زنبه‌ای برای باغاتی که در محل های با دسترسی سخت و مسیر های ناهموار هستند، پیشنهاد می شود و چون مخزن آن ها، برای ظرفیت بیش از ۵۰ لیتر بسته به مدل طراحی شده است، در باغ های بزرگ استفاده می شوند.

 

مشخصات کلی سمپاش ها شامل؛ جنس بدنه، اندازه و ظرفیت، نوع موتور و نیز برند را باید در زمان خرید با دقت بررسی نمایید زیرا این ها هم در کارایی و هم در قیمت انواع سمپاش اثر خواهد داشت.

سمپاش خرطومی

 

 

قیمت سمپاش دستی ایرانی عمده

یکی از بهترین مدل های سمپاش باغی که در بازار وجود دارد و عموم کشاورزان در ابتدا برای باغ و یا مزرعه در ابعاد کم از آن استفاده می کنند، سمپاش دستی است. سمپاش دستی ایرانی می تواند به عنوان یک کالای صادراتی حتی در کشور های همسایه هم توزیع شود. زیرا ارزش سرمایه گذاری را در این زمینه دارد.

 

خوشبختانه امکان تولید سمپاش ۲ لیتری و ۲۰ لیتری دستی و حتی تولید مدل های دوکاره شارژی دستی در ایران فراهم می باشد.

متخصصین قالب سازی توانسته اند،با بهترین طراحی و متناسب با قطعاتی که می توان از چین وارد کرد آن ها را بسازند.

قیمت سمپاش دستی ایرانی هم فعلاً از انواع چینی ارزان تر است. در حال حاضر شرکت هایی مانند متک، ردلاین و … تولید سمپاش دارند. مدل های یک لیتری جهت گلخانه ها هم استفاده مقرون به صرفه ای دارند که تولید ایرانی با کیفیت مناسب دارا هستند. ۲۰ لیتری ایرانی اکنون از ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان برای همکاران قیمت دارند.

در صورتی که بخواهید عمده خریداری کنید یعنی خرید بیش از ۱۰ دستگاه از سمپاش دستی ایرانی ۲۰ لیتری و از ۵ کارتن  ۲ لیتری به بالا قیمت ها به لحاظ کرایه هم مناسب تر برایتان در می آید.

لازم است بدانید که استفاده از کالای ایرانی این مزیت را دارد که پشتیبانی و تعمیر هم ساده تر انجام می شود.کشاورزان در خرید سمپاش در ابعادی که نیاز دارند هم با چالش کمتری مواجه خواهند بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 18 =