قیمت بروز کولتیواتور با شرایط ویژه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت بروز کولتیواتور با شرایط ویژه
123

قیمت بروز کولتیواتور با شرایط ویژه را می توان در سایت های معتبر یا از طریق تماس با واحد فروش مجموعه های بزرگ وارد کننده و پخش کننده ها دریافت نمود. گاهی قیمت پخش کننده های عمده مناسب تر از واردکننده و یا تولیدی است.

بسیار اتفاق افتاده است که در بررسی هایی که برای خرید ادوات کشاورزی یا هر کالای دیگر دارید، قیمت مجموعه های توزیع کننده بزرگ از قیمت کارخانه کمتر است. یا حداقل شرایط فروش مناسب تری دارند.

علت اصلی این امر این است که توزیع کنندگان بزرگ به دلیل خرید با مبلغ بالا همیشه درصد تخفیف های بهتری دارند. در نتیجه می توانند با حاشیه سود خوب فروش بالایی را برای خود داشته باشند.

در نظر داشته باشید که کارخانه ها وارد کنندگان اغلب با میزان خرید درصد های تخفیف را بررسی می کنند. مثلاً تا سقف ۱۰۰ میلیون، ۵ درصد تا سقف ۲۵۰ میلیون ۱۰ درصد.

همچنین نقدی باید خرید و یا چک هایی که پرداخت می کنید باید با فواصل مشخص باشد. اما عرضه کنندگان حتی خرید چند عدد هم درصد خوبی از تخفیف را شما می دهد. نیاز نیست سرمایه زیادی را برای خرید مایحتاج مغازه خود کنار بگذارید. اما خب قیمت بروز کولتیواتور هم در برخی ماه ها بسیار مناسب تر است.

در بخش بعدی این موضوع را بررسی می کنیم.

تیلر کولتیواتور بنزینی

لیست قیمت انواع کولتیواتور در بازار

خب قیمت بروز کولتیواتور چقدر است. اکنون که در شهریور ماه ۱۴۰۲ هستیم قیمت کولتیواتور در انواع مختلف کاهش خوبی داشته است. به گونه ای که تیلر های شرکت اگرو ماشین که در شاسی های کاما هم تولید شده اند شامل یک تخفیف ویژه شده اند.

برخی مدل های پر فروش که بعضاً در دی و بهمن ماه سال ۱۴۰۱ بسیار افزایش قیمت داشته اند اکنون بیش از ۱۰ میلیون تومان ارزان شدند.

برای خرید کولتیواتور در ادوات کشاورزی آرتان باید بگوییم که به دلیل ارتباط مستقیم با عرضه کنندگان معتبر قیمت ها همان طور که در لحظه افزایش می یابد در لحظه هم کاهش ها اعمال می شود.

مثلاً ۷ اسب بنزینی گیربکسی اکسل اکنون ۱۵ میلیون تومان است. همین قیمت را اگرو ماشین اراک اعلام کرده و برند هارلند هم در همین حدود قیمت می باشد.

برند کاما اورجینال دیزلی ۷ اسب تا بیش از ۳۲ میلیون تومان رسید. اما اکنون کاهش قیمت داشته است. شرایط ویژه ای که در خرید برای شما در این مرکز اعمال می شود را می توانید از طریق واحد فروش دریافت نمایید.

مثلاً شخم زن کاما ۵.۵ اسب کاما اورجینال اکنون از ۲۱ میلیون ۸۰۰ هزار تومان عرضه شده است.  اما چند ماه پیش به دلیل افزایش چشم گیر قیمت دلار تا ۲۸ میلیون تومان هم رسید.

کولتیواتور به همراه تریلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + ده =