قیمت تیلر کولتیواتور دیزلی گیربکسی استارتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت تیلر کولتیواتور دیزلی گیربکسی استارتی
113

قیمت تیلر کولتیواتور دیزلی گیربکسی استارتی بعضاً در برخی از ماه های سال مناسب تر است. اما متأسفانه همیشه هر ساله نسبت به سال قبل گران تر می شود.

تیلر کولتیواتور دیزلی دارای سوخت گازوئیلی می باشد. شاید یکی از دلایلی که برای خرید این نوع کولتیواتور ها اقدام می کنند این باشد که تیلر های گازوئیلی سوخت ارزان تر و در دسترس تری دارند.

البته تیلر های بنزینی دارای کارت سوخت هستند و می توانید از جهاد کشاورزی منطقه خود سهمیه سوخت مورد نیاز دستگاه را دریافت کنید. اما در زمان کار این میزان ممکن است به اندازه کافی نباشد. در نتیجه خرید گازوئیل همیشگی و همه جا در دسترس است.

در عین حال قیمت گازوئیل ارزان تر از بنزینی است. اما حتماً این موضوع را هم می دانید که تیلر دیزلی دارای قدرت موتور بهتر در کارهای سنگین و زیاد است. برای همین این مدل ها البته تا ۱۰ اسب دارای فروش بالایی هستند.

این در حالی است که تیلر ۱۲ اسب بسیار بزرگ و سنگین است. در نتیجه ابعاد دستگاه آن را مناسب برای زمین های بزرگ و متوسط می کند. اما به دلیل وزن بالا، کمتر کاربری می تواند دستگاه را به سادگی کنترل کند و در حین کار کاربر زودتر دچار تحلیل انرژی می شود.

فروش کولتیواتور کشاورزی

قیمت بهترین تیلر دیزلی در بازار

خب حالا قیمت بهترین تیلر در نوع دیزلی در بازار چقدر است.

بهترین تیلر دیزلی در ایران شاید برند کاما اورجینال باشد. هر چند کولتیواتور دیانا و دیاموند و برند های دیگر هم در بازار توزیع دارند. اما کاما اورجینال یک برند قدیمی در بازار است که امتحانش را در هر زمینه ای پس داده است. برای همین شاید اگر قیمت آن را بررسی کنید ابتدا با بودجه تان متناسب نباشد، اما باز هم در اعماق دلتان دوست داشته باشید، آن را داشته باشید. برای مثال تیلر ۷ اسب گازوئیلی کاما اورجینال قیمتی حدود ۳۲ میلیون تومان دارد. البته اکنون قیمت ها پائین آمده با وجود این باز هم نسبت به سال قبل بالاتر است.

کاما اورجینال هم موتور و هم گیربکسش حک شده کاما است.

اما برند هایی هم در ایران در کارخانه های مختلف مثل شاخص،اگرو ماشین هم این نوع تیلر ها را عرضه می کنند که شاسی ایرانی است. اما فقط به رنگ کامای اورجینال و با موتور کاما است.

این مدل های مونتاژ قیمت کمتری دارند. اما هنوز به گفته بسیاری از کاربران کاستی هایی در مقایسه برند اورجینال دارد.

سایر برند های موجود در بازار کیفیت مشابه دارند و بعضاٌ با قیمت بهتر هم می توان آن را خرید.

خرید اینترنتی انواع کولتیواتور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 6 =