قیمت خرید قیچی باغبانی تیغه بلند

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت خرید قیچی باغبانی تیغه بلند
443

قیچی باغبانی سرشاخه زن یک قیچی مخصوص و با کیفیت بالا است که برای هرس کردن درختان مختلف کاربرد بسیار زیادی دارد و البته از آنجا که نحوه کار با این قیچی به راحتی انجام می‌شود لذا سبب شده تا رضایت مصرف کنندگان و خریداران را به خود جلب نماید و همچنین تولید کنندگان با فروش مستقیم این قیچی باغبانی در بازار فروش این محصول کمک بسیار زیادی به مصرف کنندگان نموده اند.

این محصول را با قیمت واقعی و همچنین کیفیت بالا از خود تولید کننده تهیه نمایند.قیمت خرید قیچی باغبانی تیغه بلند بسیار ارزان است و به عوامل مختلفی بستگی دارد

آشنایی با انواع قیچی باغبانی

خوب است بدانید که قیچی باغی در واقع نوعی قیچی است که برای هرس گیاهانی مانند هرس گل رز و انگور استفاده می شود و دارای تیغه های تیز و بسیار محکمی است که می توان از آن با شاخه استفاده کرد.

بریدن درختان و درختچه ها. از این دستگاه برای بریدن شاخه هایی با ضخامت حداکثر ۲ سانتی متر نیز استفاده می شود. تیغه های آن معمولاً از فولاد یا تیتانیوم ساخته می شوند و تقریباً به طور قطع دارای تیغه های فولادی ضد زنگ با دوام خوب هستند، اما پس از چندین بار تیز کردن لایه روی سطح از بین می روند و امکان پذیر است.

آهسته زنگ زدن تیغه های تیتانیومی این قیچی در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم بوده و سبک وزن بوده و در عین حال هزینه بالاتری نیز دارد. جالب اینجاست که تیغه های قیچی باغبانی دسته بلند شکل های مختلفی دارند، مثلاً فقط یکی از تیغه ها می تواند تیز باشد، دیگری مستقیم و لبه دیگر تیز است. این چاقوی تیز نیز از فولاد ساخته شده است

و فک پایین از مواد نرم تری مانند آلومینیوم، مس، روی یا حتی پلاستیک ساخته شده است تا از خوردگی تیغه بالایی جلوگیری کند، حتی اگر تیغه بالایی به سمت چپ بریده شود.

با فشار یا لغزش از آنجایی که سطح پایینی به سمت راست بزرگتر است، مشکلی وجود نخواهد داشت و تیغه شاخه را قطع می کند. خوب است بدانید که چاقوهای باغبانی معمولا از مواد مختلفی مانند قالب های فولادی ضد زنگ و تیتانیوم ساخته می شوند. ساخته شده از فولاد ضد زنگ برای این چاقوها، اگرچه دوام قابل قبولی را ارائه می دهند، اما امکان از بین رفتن سطح در برابر رنگ نیز وجود دارد.

برعکس، تیتانیوم هم سبک‌تر و هم بادوام‌تر است و زنگ نمی‌زند که می‌تواند به ماندگاری بیشتر نسبت به سایر مواد منجر شود که البته از نظر قیمت به اوج می‌رسد.

خرید قیچی باغبانی

طرح های متنوع قیچی باغبانی

در بین انواع مختلف قیچی های باغبانی قیچی هرس را ذکر می کنیم که با وجود کارایی بسیار می توانند نظر خریداران زیادی را به خود جلب کنند و بازار فروش خوبی را ایجاد نمایند. قیچی هرس درجه یک اغلب در نمونه های دسته بلند می باشد که از ورق آلومینیوم ساخته می شود. در قسمت دسته قیچی های مورد نظر قطعه پلاستیکی وجوددارد که سبب می شود

دست راحت تر روی دسته قرار بگیرد. قیچی باغبانی شارژی را به عنوان جدیدترین نوع محصولات معرفی می کنیم که با سیستم پیشرفته خود کار را برای باغبانان آسان و سریع می کند. ویژگی های قیچی ها را تولید کننده تحت نظر کارشناسان تولید مشخص می کند و با وجود ایده های متفاوت می توان گفت که این محصولات از نظر کیفیت و قیمت با همدیگر فرق دارند.

کاربرد های قیچی باغبانی تیغه بلند

هنگامی که قیچی بسته می شود، تیغه ها کاملاً مطابقت دارند و روی هم قرار می گیرند. تیغه قیچی باید تیز و از آلیاژ مقاوم باشد. گرد و غبار و زباله ها را می توان به راحتی از روی تیغه پاک کرد. همیشه بعد از اتمام کار تیغه را تمیز کنید. قیچی ها را در محیط مرطوب نگهداری نکنید.

تیغه ها را خیس نگذارید زیرا ممکن است زنگ بزند. برای جلوگیری از زنگ زدگی تیغه ها را چرب کنید. شاخه های خشک را نبرید، سرعت تیغه ها را کند می کند. مراقب باشید که لبه های قیچی به سنگ برخورد نکند، این کار باعث سنگین شدن و تغییر رنگ لبه ها می شود.

پیچ وسط تیغه ها را روغن کاری کنید. تیغه های قیچی را همیشه تیز نگه دارید. برای بریدن شاخه های خیلی بزرگ از قیچی استفاده نکنید. برای بریدن شاخه های گیاهان حاوی صمغ، تیغه های قیچی را با مواد شوینده یا الیاف فلزی تمیز کنید. قیچی را داخل زمین فرو نکنید. تیغه های برشی باغبانی بر خلاف تیغه ها هر از چند گاهی با توجه به میزان استفاده نیاز به تیز شدن دارند.تیغه های قیچی باید از یک طرف تیز و از طرف دیگر صاف باشند.از آسیاب یا آسیاب دستی استفاده کنید.

قیچی باغبانی گیربکسی مدل زیادی دارد قیچی باغبانی طنابی کارایی زیادی دارد قیچی باغبانی اسپانیا مدل بسیاری دارد قیچی باغبانی عالی کارایی زیادی دارد و دربسته بندی های مختلفی وجود دارد.

قیچی باغبانی شاخه زن

فروشگاه معتبر قیچی باغبانی تیغه بلند

قیمت قیچی باغبانی در مدل های شاخه زن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد.

از جمله این عوامل می توان به کیفیت تیغه های قیچی و برند محصول اشاره کرد. اندازه قیچی شاخه زن نیز از دیگر عواملی است که در قیمت قیچی تاثیرگذار است. پرواضح است قیچی باغبانی بزرگ با کارایی بیشتری که دارد از قیمت بالاتری برخوردار است.

یکی از بهترین قیچی های شاخه زن، قیچی باغبانی آلمان است که با دوام بالا از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. البته قیچی باغبانی شارژی نیز نوعی قیچی شاخه زن به شمار می آید که در مکان های دور از نیروی برق نیز می توان به راحتی این محصول را مورد استفاده قرار داد.

در جهت رفاه شما عزیزان امکان خرید قیچی شاخه زن به صورت اینترنتی فراهم آمده است. خرید اینترنتی این مزیت را برای شما به همراه دارد

که ضمن مشاهده آنلاین قیچی شاخه زن می توانید با انواع محصولات باغبانی از جمله انواع دیگر قیچی باغبانی، اره باغبانی، سم پاش و چمن زن آشنا شوید و به وسیله ارتباط با کارشناسان فروش، این محصولات متنوع را به راحتی و بدون صرف وقت از سراسر کشور سفارش دهید و از مزایای خرید اینترنتی بهره مند شوید.

یاد آوری می شود قیمت قیچی شاخه زن و انواع قیچی باغبانی درجه یک مانند سایر محصولات به نرخ روز است و با توجه به نوسانات بازار متغیر می باشد.فروشگاه معتبر قیچی باغبانی تیغه بلند ان را در اختیار همه قرار داده است

قیچی شمشاد زن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =