قیمت دستگاه چمن زن برقی به روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت دستگاه چمن زن برقی به روز
10

قیمت دستگاه چمن زن برقی به روز البته در فصل فروش آن یعنی فروردین تا اواخر شهریور می تواند متغیر باشد. اما این ماشین آلات فضای سبز در ۶ ماه دوم تقریباً در انبار ها باقی می مانند.

چمن زن برقی شاید در نگاه اول حتی در برند های معتبر اروپایی به نظر یک اسباب بازی بیاید. اما این دستگاه به دلیل بدنه پلاستیکی سبک و ابعاد نه چندان بزرگش توانسته در کاربری های خانگی بسیار پر طرف دار باشد. حداقل عرض کاری این ماشین آلات ۳۲ سانت است. می توانند ساده و گیربکسی باشند.

در عین حال برای کار در فضاهای بزرگی که صدا نباید باشد، هم مدل های قوی آن یعنی ۱۸۰۰ وات تا ۲۰۰۰ وات پیشنهاد می شود. این مدل ها اندازه عرض کاری شان هم ۴۵ یا ۴۶ سانت است. البته در نظر داشته باشید که بهترین مدل چمن زن برقی ریسر ایتالیا ، مارک هایی چون MTD و آلکو می باشند. برای همین بهتر است قیمت ها را بررسی و کیفیت را حتماً در نظر بگیرید. هر چند این مارک های اروپایی دیگر واردات ندارند و خب نادر شده اند. در عین حال اگر خراب شوند، قطعات یدکی شان پیدا نمی شود.

اما مارک های چینی مثل آینهل و تاپ گاردن در این نوع ادوات توانسته برای مصرف کننده ایرانی پاسخگو باشد. البته در مورد چمن زن بنزینی اکنون تنها گلف و هوندا ورتکس بهترین گزینه های موجود در بازار هستند.

چمن زن ارزان برقی

 

قیمت چمن زن بنزینی و برقی

خب سوال بعدی در مورد قیمت چمن زن برقی است. چمن زن برقی ۱۶۰۰ وات گلف چینی در بازار اکنون در اوایل اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مصرف کنندگان از ۷ میلیون تومان گذشته است. حتی چمن زن برقی تاپ گاردن که در بازار با داشتن گارانتی و کیفیت مناسب پر فروش است هم به قیمت ۵ میلیون تومان رسیده است.

خب در نظر داشته باشید که مارکی مثل ریسر ایتالیا که ۱۸۰۰ وات بود در سال گذشته که قیمت ارز پایین تر بود حدود ۲۰ میلیون تومان معامله می شد. این نشان می دهد که اگر همچنان بخواهیم برند های اروپایی را در بازار مصرف داشته باشیم، باید دنبال بهبود وضعیت اقتصادی و البته تأمین قطعات یدکی شان باشیم.

در مورد قیمت دستگاه چمن زن برقی تعداد در خرید و قیمت همکاری هم می تواند مورد بررسی باشد. معمولاً در خرید های تعداد برای همکاران درصدی تخفیف توسط واردکننده و یا توزیع کننده در نظر گرفته می شود.

قیمت چمن زن بنزینی هم کمتر از ۱۲.۵ میلیون تومان نیست. در حقیقت نرخ ها بسیار بالا رفته و شاید تنها شهرداری ها و افرادی که پیمان کار فضای سبز هستند دنبال خرید این دستگاه می باشند. چون برایشان کاربردی و سودده است.

چمن زن ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =