قیمت روز تیلر کولتیواتور ۷ اسب بنزینی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت روز تیلر کولتیواتور ۷ اسب بنزینی
10

قیمت روز تیلر کولتیواتور ۷ اسب بنزینی با توجه به این که در ایران چندان ثبات قیمتی در کالاها وجود ندارد در بازه های مختلف متفاوت است. به عنوان مثال برای فصل فروش شاید قیمت ها بیشتر شود. اما گاهی فصل فروش و افزایش قیمت دلار با هم همسو می شوند و این افزایش چشم گیر تر خواهد شد.

در مورد کولتیواتور بنزینی باید بگوییم که این تیلر ها سبک و دارای ابعاد کوچک هستند. اما برای کاربرد در باغ و زمین های کوچک پیشنهاد می شوند. تعداد تیغه در این مدل ها ۲۴ عدد است.

برای همین شاید در برخی مناطق که عموماً زمین های زراعی مساحت های بزرگ ندارند، این مدل حتی بیش  از انواع کولتیواتور دیزلی فروش رود. اما در حالت کلی انواع کولتیواتور دیزلی ۵ و ۷ اسب در بازار در مناطق مختلف فروش دارند. زیرا برای هر اندازه زمین با هر کیفیتی کارایی خواهند داشت.

اما تیلر کولتیواتور بنزینی می تواند گیربکسی و تسمه ای باشد. مدل های تسمه ای کمی ارزان تر هستند. اما دیگر در بازار فروش و بازار پسندی ندارند.

در مورد مارک های معتبری که در این زمینه وجود دارد باید بدانیم که اگرو، دیانا، ویما، گلف و راتو و اکسل در انواع بنزینی فروش و بازار پسندی خوبی دارند. اما برای انواع دیزلی علاوه بر کاما، اگرو ، دیانا و اکسل برند هایی مانند استیلمن ویما هم برند های معتبری هستند. راتو مدل دیزلی ندارد و کاما هم بنزینی نیست. ( حداقل در بازار ایران)

تیلر کولتیواتور کاما

 

قیمت انواع تیلر بنزینی در بازار

خب قیمت تیلر کولتیواتور ۷ اسب بنزینی چقدر است؟ این سوالی است که هر زمانی پاسخی دارد. زیرا علاوه بر برند که موضوع اصلی در کیفیت است، فصل فروش و قیمت ارز و هیجانات بازار به همراه تعداد خرید در قیمت اثر دارد.

قیمت تیلر کولیتواور ۷ اسب بنزینی در ایران از ۱۳.۵ میلیون تومان تا ۲۴ میلیون تومان است. گران ترین مدل راتوی اصلی با موتور و گیربکس راتو است. بدنه زرد  رنگ این برند آن را تا حدودی از سایر مارک های مجزا می کند. اما برند هایی مانند دی مکس، استیلمن، گلد اسپرینگ با همین طراحی و رنگ، موتور راتو را استفاده کرده اند که ارزان تر ارائه شده اند. حداقل اختلاف قیمت ۳ میلیون تومانی را می توان بین مارک اورجینال و طرح ها مشاهده کرد. کیفیت هم البته فرق دارد.

قیمت اگرو گاهی در تابستان کلاً ارزان می شود.

گاهی هم در بهار و اسفند ماه افزایشی عجیبی دارد. شاید معدود برند ایرانی باشد که چندان ارزان تر از برند های وارداتی نیست. ثبات قیمت کمی هم دارد.

قیمت روز این ادوات را با ارتباط با واحد فروش باید دریافت کنید.

فروش کولتیواتور راتو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 10 =