قیمت سمپاش برقی کوچک در بازار

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت سمپاش برقی کوچک در بازار
8

قیمت سمپاش برقی کوچک در بازار چقدر است؟ آیا امکان فروش عمده و تکی در همه سایت ها وجود دارد؟ کدام مدل و مارک بهترین کیفیت را در بازار ادوات کشاورزی دارند؟

در مورد این که آیا امکان فروش تکی و عمده در همه سایت های اینترنتی وجود دارد، باید بگوییم برخی سایت ها توسط تولیدی ها، پخش کنندگان عمده و نیز واردکنندگان فعال هستند. این سایت ها اصلاً فروش تکی ندارند و قیمت های خود را به فروشگاه های توزیع و پخش اعلام می کنند.

در مقابل برای سایت هایی که توسط فروشگاه ها ایجاد شده هم فروش اینترنتی و البته در تعداد محدود میسر است. پس در سایت های اینترنتی مثل پیج های اینستاگرام و حتی تلگرام فروش جزئی و کلی امکان پذیر است. اما این که در بین سمپاش برقی کوچک کدام مدل ها بهترین کیفیت را دارند. باید بگوییم که برند هایی که در داخل بازار ایران هستند، همگی چینی هستند. برای این ادوات اصلاً مارک اروپایی و اورجینال در بازار وجود ندارد.

به تازگی برندی اسپانیایی که مدت ها است قیچی های آن در بازار توزیع می شود، با نام پالمیک در انواع سمپاش دستی و شارژی فعال شده است. البته مدل سم پاش دستی ۱ لیتری و ۲۰ لیتری و ۱۶ لیتری دستی اش در بازار بود و کیفیت عالی هم داشت. اما انواع شارژی اش تازه توزیع می شود. این سمپاش برقی کوچک ۱۵ لیتری و ۳۵ لیتری است. کاملاً حرفه ای طراحی شده و کیفیتی مشابه با سمپاش موتوری لانسی ها در پاشش دارد.

سمپاش چرخدار شارژی

نمایندگی فروش سمپاش برقی در اصفهان

یکی از دلایلی که برای سمپاش ها تنوع مارک زیاد است، این است که این ادوات کلاً واردات رسمی توسط نمایندگی خاص ندارند. قیمت ها هم در انواع مختلف مشابه است. اما قیمت سمپاش برقی کوچک در برند های چینی معتبر تر و قدیمی تر کمی گران تر از انواع برند متفرقه است. مثلاً سمپاش برقی یا شارژی ۲ کاره چینی از حداقل ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان برای همکار است. اما بهترین کیفیت سمپاش شارژی همان مارک پالمیک اسپانیایی است که اورجینال اورپایی است. تنها برند اروپایی که رسمی وارد می شود. قیمت مصرف کننده آن در انواع ۱۵ لیتری، ۹ میلیون و در مدل ۳۵ لیتری ۱۵ میلیون تومان است. البته همان طور که انتظار می رود با قیمت دلار امروز این قیمت ها بالا است. و خاص پسند هستند.

قیمت ها در فروش عمده برای همکاران تخفیف دارد. اما شرایط پرداخت نقدی خواهد بود. در شرکت هایی که چک قبول می کنند، نقدینگی بالا است و یا در برخی زمان ها امکان خرید چکی را فراهم می کنند که بازار راکد بوده و می خواهند هیجان خرید ایجاد کنند. در هر صورت قیمت سمپاش هم به روز است.

سمپاش شارژی پاندوا

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =