قیمت سمپاش برقی ۲۰ لیتری به روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت سمپاش برقی ۲۰ لیتری به روز
23

قیمت سمپاش برقی ۲۰ لیتری به روز در بازار بستگی به تعداد خرید و البته مارک و فصل فروش دارد. در نظر داشته باشید که انواع سمپاش برقی شارژی می توانند تک کاره یا دوکاره باشند.

سمپاش برقی با سمپاش شارژی متفاوت است. در نظر داشته باشید که سمپاش برقی مثل هر وسیله برقی دیگر باید دائماً به برق متصل بوده و بتوانید از برق شهر یا ژنراتور برای کار کردن با آن کمک بگیرید. تنها مدل های پرتابل،زنبه ای و سمپاش فرغونی این گونه هستند.

اما وقتی حرف از ۲۰ لیتری زده می شود منظور شارژی است.

یعنی دارای باتری است و این باتری پس از شارژ شدن از برق شهر جدا شده داخل دستگاه قرار می گیرد.. مدتی کار با با این دستگاه ها بستگی به شارژ باتری دارد. اگر باتری کاملاً سالم و شارژ کامل باشد، می توانید حدود ۳ ساعت سمپاشی کنید. اما داشتن دو عدد باتری کمک می کند تا بتوانید کل کار سمپاشی را در حالت شارژی دستگاه، در یک روز انجام دهید.

اگر هم مدل های دوکاره را خریداری کرده اید،در حین کار باتری تمام شد می توانید روی حالت دستی تنظیم و به کار خود ادامه دهید. در هر صورت سمپاش های شارژی میزان پاشش بهتری دارند. این در حالی است که پوشش و قدرت پاشش در انتخاب سمپاش از اهمیت خاصی برخوردار است.

سمپاش دستی خارجی

قیمت بهترین سمپاش شارژی

خب موضوع اصلی در زمان خرید انتخاب مدل و مارک باکیفیت است. اما باید بودجه خود را هم در نظر بگیرید. قیمت بهترین سمپاش شارژی در بازار ایران مانند سایر ادوات و کالاها به روز می باشد. زیرا این ادوات وارداتی هستند و بستگی دارد که قیمت ارز چقدر باشد. همچنین فصل فروش و تعداد خرید هم مهم می باشد. قیمت سمپاش برقی ۲۰ لیتری در بهترین مارک ها مثل وی استار، ktm یا برند اسپانیایی پالمیک متفاوت است.

برند های چینی با داشتن مشخصات مشابه و البته کیفیت نسبی قیمت عمده شان از ۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان آغاز می شود. برخی مدل ها مثل گلف به حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می رسد.

در برخی مدل های بسیار باکیفیت اروپایی که شاید پالمیک اسپانیا تنها مدل در بازار باشد، هم قیمت سمپاش برقی  ۲۰ لیتری بسیار بالاتر است. این برند البته ۲۰ لیتری ندارد. ۱۵ لیتری و ۳۵ لیتری دارد. مشخصه ای خاص که در بازار فقط برای این مارک وجود دارد. البته فقط هم شارژی است. ولی قدرت باتری به اندازی ای است که نگران تمام شدن باتری در طی کار نخواهید بود. قیمت این برند بیش از ۹ میلیون تومان است.

سمپاش شارژی وارداتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 1 =