قیمت سمپاش دو لیتری شفاف عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت سمپاش دو لیتری شفاف عمده
47

قیمت سمپاش دو لیتری شفاف عمده در بازار بسته مارکی کمی متفاوت است. اما در نظر داشته باشید که این مدل از سم پاش ها با داشتن کفی و سوپاپ جزو باکیفیت ترین مدل ها هستند.

سمپاش دو لیتری برای باغ و یا مزرعه کارایی ندارد. این مدل های کوچک عموماً در گلخانه ها و برای کاربری کم در منازل و مغازه ها و یا ویلا ها است. طول پاشش بیش از ۲ متر برای آن ها متصور نیست. اما در نظر داشته باشید که کیفیت پاشش در همین مدل ها هم مهم می باشد.

سمپاش های دو لیتری در انواع معمولی و سوپاپ دار بسیار متنوع در بازار هستند. این در حالی است که در ایران هم تولیداتی داریم که این تولیدات از زمان کرونا گسترش بیشتری پیدا کرد تا نیاز بازار متناسب با تولید و موجودی شود و بیش از اندازه گران نشوند.

اما در مورد سمپاش دو لیتری شفاف به دلیل این که مایع داخل سمپاش مشخص است و کیفیت پاشش بهتری دارند تقاضا ها و بازار پسندی هم بهتر است.

کارتن این مدل سمپاش ها ۲۰ تایی است و در مدل های وارداتی بعضاً یک لانس ۲۰ سانتی هم وجود دارد که کیفیت و قدرت پاشش را بهبود می دهد.

سمپاش دو لیتری وارداتی

قیمت سمپاش دو لیتری و یک لیتری

یکی از موضوعات مهم در انتخاب مدل هر کالایی قیمت است. قیمت سمپاش دو لیتری و یک لیتری بسته به مارک فرق دارد.

مثلاً ما سمپاش های دو لیتری ایتالیایی داریم که قیمت شان بیش از ۵۰۰ هزار تومان است.

اما انواع چینی در بهترین حالت حدود ۱۷۰ هزار تومان هستند.

شاید بهترین انتخاب برای اکثر مناطق توسط همکاران همین سمپاش های شفاف باشد که قیمت عمده ۱۴۵ هزار تومانی دارند.

قیمت سمپاش دو لیتری شفاف ایرانی هم همین رنج است. و خب مدل های بدون سوپاپ و ارزان هم در بازار هست که غالباً ایرانی هستند.

قیمت سمپاش دو لیتری ایرانی از ۹۵ هزار تومان برای همکار شروع می شود.

در برخی مدل ها تنوع رنگ بندی وجود دارد. این در حالی است که شاید رنگ بندی تنها برای زیبا شدن دکور مغازه باشد و کیفیت در هر مارکی با مارک دیگر فرق دارد.اما رنگ تأثیری در کیفیت ندارد. همچنین رنگ بندی در قیمت هم اثر ندارد. تنها برای احترام به سلیقه مشتری های تنوع ایجاد شده است.

انواع یک لیتری ایرانی ۴۰ هزار تومان است. انواع آبپاش های اسپری گونه تولید داخل یا مدل های دو کاره ای که در کارگاه ها تولید می شود و مصرف گلخانه ای و خانگی دارند هم همین حدود رنج قیمتی هستند. در حقیقت انواع یک لیتری ارزان ترین حالت ممکن در انواع سمپاش ها را دارند.

قیمت سمپاش 2 لیتری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + سه =