قیمت سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری ۴۵ بار

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری ۴۵ بار
29

قیمت سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری ۴۵ بار در بازار ایران بسیار متنوع اعلام می شود. هرچند رنج قیمت و حداقل ها مشخص است، اما تنوع قطعات زیادی برای این نوع سمپاش ها داریم.

سمپاش فرغونی دارای دو قطعه مهم و البته پر تنوع است.

یکی موتور سمپاش و دیگری پمپ سمپاش است. در نظر داشته باشید که این ها در برند های مختلف از چینی تا تایلندی در بازار هستند. هر برندی هم قیمت و کیفیت دارد که سبب تنوع در قیمت کلی سمپاش فرغونی و یا زنبه ای می شوند.

۴۵ بار بودن یعنی پمپ ۴۵ بار است. این مدل ها برای سمپاش زنبه ای و فرغونی تا ۲۰۰ لیتری کاربرد دارند. اگر سمپاش پشت تراکتوری دارید، حداقل باید پمپ ۸۰ بار استفاده کنید.

همچنین برای سمپاش موتور ۷.۵ اسب استفاده می شود. اگر موتور روبین اصل و یا طرح استفاده کنید، ۵.۵ اسب است.

ولی سمپاش های تراکتوری موتور تراکتور استفاده می شود و موتور مجزا ندارند. پس کلاً سیستم پاشش و قدرتی بیشتری دارند.

سمپاش های فرغونی و زنبه ای برای باغ و یا مزارع کوچک تا متوسط بسیار پر فروش هستند.

در بخش بعدی این مقاله به بررسی قیمت سمپاش فرغونی و مدل های موجود در بازار ایران می پردازیم تا برای خرید و انتخاب مدل مناسب خود اطلاعات کلی داشته باشید.

سمپاش فرغونی بنزینی

قیمت سمپاش فرغونی تک و عمده

یکی از موارد مهم در تصمیم گیری برای خرید، قیمت است. اما باید این روز ها قیمت مناسب را پیدا که کیفیت کافی داشته باشد.

خوبشختانه در حوزه ادوات کشاورزی انواع و اقسام برند های چینی با درجه کیفیت مشابه وارد بازار شده اند که خب متناسب با نیاز بازار هستند و وسع مالی مردم با توجه به شرایط اقتصادی به این مدل ها بیشتر می رسد. حتی کشاورزانی که سال ها است، با خشکسالی و کمی محصول دست و پنجه نرم می کنند.

اکنون در سال ۱۴۰۲ که تقریباً در اواخر سال هستیم و دلار در کانال ۵۵ هزار تومان است، قیمت سمپاش فرغونی از ۸.۵ میلیون تومان کمتر نیست. این مدل ها اتفاقاً کیفیت خوبی در قطعاتش استفاده شده است.

یعنی هم موتور ۷ اسب است و هم پمپ ۴۵ بار طرح رینهوپاور ۳ شیر.

این که لانس و شیلنگ چه باشد هم در قیمت اثر دارد. برخی شیلنگ ها هر حلقه ۵ لایه چینی در ارزان ترین حالت برای همکاران ۱ میلیون تومان است.

اما در خرید عمده برای سمپاش فرغونی شاید خرید قطعات و شاسی کردن متناسب با سفارش مشتری بیشتر به نفوع فروشندگان باشد. زیرا هر مشتری متناسب با بودجه و اطلاعات و نیازی که دارد قطعاتی را می خواهد. در قیمت مصرف کننده ارزان تر از ۱۰ میلیون تومان شاید در شهرتان پیدا نشود مگر این که بدون واسطه خرید کنید.

سمپاش فرغونی چرخدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 11 =