قیمت علف تراش با ضمانت اصالت کالا

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت علف تراش با ضمانت اصالت کالا
12

قیمت علف تراش با ضمانت اصالت کالا در بازار کنونی کشور که برند های اورجینال به راحتی پیدا نمی شود می تواند دلیلی بر اصل و یا فیک بودن کالا باشد. اما گاهی هم قیمت برند کپی به اندازه اورجینال است.

متأسفانه در ایران به دلیل این که تنوع اجناس اروپایی پایین است. کمتر شرکتی به صورت رسمی می تواند کالای اورجینال اروپایی وارد کند. البته نه این که نمی توانند با این کشور ها وارد مذاکره شوند. بلکه بیشتر به دلیل تحریم ها و مراودات سخت تجاری است که زیر بار نمی روند. از طرفی ارزش ریال به دلار پائین آمده و سبب شده تا توان اقتصادی عموم افراد جامعه کم شده و نتوانند هزینه خرید برند های معتبر را بدهند.

در هر صورت اصالت و اصل بودن در ایران به طور کلی موضوعی نیست که قابل اتکا باشد.

برای همین اگر هم برندی واقعاً اورجینال باشد، کمتر در بازار یافت می شود. حتی افرادی هم که پول برایشان اهمیت ندارد، به دلیل این که در صورت خرابی نمی توانند از گارانتی معتبری برای این دستگاه های اورجینال استفاده کنند، چون قطعات یدکی آن ها کمتر پیدا می شود. در نتیجه سراغ برند های چینی با واردات رسمی و معتبر می روند که کیفیت بهتر و خدمات خوبی نسبت به برند های متفرقه داشته باشند.

خرید علف تراش چهار زمانه

قیمت دستگاه علف زن بنزینی در بازار

قیمت دستگاه علف زن در سایت دیجی کالا و سایت هایی مانند ادوات کشاورزی آرتان به روز است. اما تفاوت اعلام قیمت ها در خرید و تنوع مارک هم می تواند باشد.

اکنون در اواسط اردیبهشت ۱۴۰۳ هستیم و قیمت ارزان ترین علفتراش بنزینی برای مصرف کننده ۳ میلیون تومان است. مارکی مثل توکیو که برندی متفرقه است قیمتی حدود ۳.۶۰۰.۰۰۰ تومان برای مصرف کننده دارد. که کیفیت خوبی هم برای  کارهای نیمه حرفه ای از خود نشان داده است.

اما نکته ای که وجود دارد همیشه در بازار لیست قیمت علف زن دو زمانه از چهار زمانه ارزان تر بوده است. حتی در برخی مناطق اصلاً انواع چهار زمانه فروش و بازار ندارند. این در حالی است که مدل های دو زمانه دسترس پذیری و کاربردی تر نشان داده شده اند.

قیمت دستگاه علف زن ۴ زمانه از ۵ میلیون تومان کمتر نیست. که اغلب چینی هستند. اما چینی های با کیفیت که خب می توانند چندین سال برای شما کار کنند . مدل های چهار زمانه عیب اصلی شان این نیست که گران تر از انواع علف زن  ۲ زمانه هستند. بلکه هزینه تعمیر شان بیشتر است. گاهی متخصص تعمیرکار نیاز می باشد، که در همه جا در دسترس نیست.

علف زن چهار زمانه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =