قیمت علف زن اگرو ماشین در نمایندگی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت علف زن اگرو ماشین در نمایندگی
240

قیمت علف زن اگرو ماشین در نمایندگی برای همکاران دارای درصد تخفیف و برای مصرف کنندگان بسیار مناسب تر خواهد بود. این در حالی است که این برند در داخل کشور در اراک بسته بندی می شود. اما روی کارتن ساخت چین نوشته می شود.

در خرید یک علف زن قطعاً برای بسیاری از کشاورزان سوالات زیادی پیش می آید. برخی اطلاعات چندانی ندارند. ولی می خواهند دستگاهی با کارایی بالا خریداری کنند. که در استفاده و البته میزان خرابی اذیت شان نکند.

برند های زیادی در بازار از چین وجود دارد. حتی همین برند اگرو که در اراک مونتاژ  بسته بندی می شود هم بر روی کارتنش نوشته چینی. اما برند هایی که مستقیم از چین وارد می شود، مثل کلاسیک، تکنو، گرین ایکس و نیز رویال گاردن هم در بازار زیاد هستند.

این مارک ها دارای انواع ۲ زمانه و چهار زمانه هستند.

مدل های دو زمانه ۴۳ سی سی و ۵۲ سی سی است. و مدل های چهار زمانه اغلب به دلیل این که از روی هوندا کپی شده است، موتور gx35 دارد.

اگر بخواهیم به عنوان یک مشاور به شما توصیه کنیم که بهترین مدل علفتراش را خریداری کنید، باید بگوییم که میزان کار شما رابطه مستقیم با انتخاب دو زمانه و یا چهار زمانه دارد.

علف زن پشتی چینی

قیمت علف تراش دو زمانه در بازار

خب قیمت علف زن دو زمانه در بازار از چقدر شروع می شود؟ علف زن ۲ زمانه برای همکار از ۲.۵میلیون تومان مدل های دوشی قیمت دارد و تا ۱۰ یا ۱۱ میلیون تومان برای مارک های اروپایی مثل اشتیل می رسد.

اما مدل های چینی در رنج بین ۲ تا ۳ میلیون تومان در انواع دو زمانه هستند. انواع پشتی در هر مارک دارای قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان اختلاف قیمت می باشند.

اما در این مطلب بیشتر در مورد قیمت علف زن اگرو ماشین می خواهیم بحث کنیم. این مارک برای انواع دو زمانه ۵۲ سی سی قیمت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و برای انواع پشتی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد. این قیمت ها پس از افزایش قیمت دلار در اواخر آذر  ۱۴۰۱ عنوان شده و هنوز هم تغییر نداشته است. اما با تغییرات دلار قطعاً قیمت ها می تواند تغییر کند.

همچنین جهت ارسال این برند نمایندگی های سراسر کشور می توانند برای همکاران اقدام نمایند. این در حالی است که خود شرکت اگرو ماشین اراک در اراک هم امکان ارسال به سراسر کشور را دارا است.

اغلب با باربری و بعضاً با افزایش تعداد کارتن با ماشین دربست ارسال انجام می شود. این گونه کرایه اگرچه با مشتری است. اما معمولاً مقرون به صرفه تر در می آید.

قیمت علف زن اگرو ماشین همچنن برای همکارانی که نمایندگی نیستند هم فعلا ۵ درصد تخفیف دارد.

علف زن دوشی اگرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =