قیمت علف زن دو زمانه دوشی و پشتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت علف زن دو زمانه دوشی و پشتی
19

قیمت علف زن دو زمانه دوشی و پشتی در هر برندی با برند دیگر فرق دارد. این در حال است که کیفیت ها تقریباً در مارک ها چینی به جز تعداد معدودی مشابه بوده و تفاوت کیفیت چندانی مشاهده نمی شود.

علف زن دو زمانه علف زنی است بنزینی که در داخل یک باک هم بنزینی و هم روغن ریخته می شود. یک مخزن در داخل بسته بندی این نوع علف زن ها وجود دارد که میزان روغن و بنزین را به نسبت ۱ به ۲۵ می توانید در آن تنظیم کرده و سپس داخل باک سوخت علف زن بریزید.

قیمت علف زن دو زمانه هم در ادامه بررسی می شود. اما جدا از این موضوع از نظر کیفی به دلیل همین اختلاط بنزینی و روغن  امکان خرابی دستگاه علف زن دو زمانه بیشتر است. اما در نظر داشته باشید که علف زن های دو زمانه راحت تر هم تعمیر می شوند و هزینه کمی هم برای تعمیر نیاز است. یکی دیگر از مزیت های علف زن دو زمانه این است که قطعات الحاقی را ساده تر می توان بر روی آن نصب کرد. و کارایی بهتری هم دارند.

چون موتور این علف زن ها ۵۲ سی سی است و قدرت کافی برای حرکت و کارکردن الحاقی هایی مثل شخم زن، اره   را دارد. البته یک الحاقی کاربردی یعنی هد جمع کن برای دستگاه علف زن هست که در هر دو مدل دو زمانه و چهار زمانه کاربرد دارد. این الحلاقی عموماً برای دروکردن گندم و جو و یا حتی یونجه کاربرد دارد.

علف زن بنزینی کوله پشتی کنزاکس

لیست قیمت دستگاه علف زن به روز

خب حالا که مزیت و معایب انواع علفتراش دو زمانه را بررسی کردیم و دید کلی در مورد این نوع دستگاه ها پیدا کردید در ادامه به بررسی قیمت علف زن دو زمانه می پردازیم. در سایت هایی مانند دیجی کالا و ادوات کشاورزی آرتان می توانید قیمت علف زن دو زمانه و چهار زمانه را در اغلب برند ها مشاهده کنید. این برند ها در نقاط مختلف کشور شناخته شده و در دسترس هستند. همچنین می توانید مقایسه مشخصات فنی و قیمتی داشته باشید. علت هم این است که دسترسی به اینترنت الان همه جا امکان پذیر است. برای همین خرید اغلب مصرف کنندگان و یا مغازه داران دیگر حضوری نیست.

اما این که یک لیست قیمت در ایران چقدر اعتبار دارد، موضوعی است که بسیار متناسب با میزان نوسان بازار ارز می باشد.

برای همین برای دریافت قیمت علف زن دو زمانه و چهار زمانه در مدل ها و برند های موجود پیشنهاد می شود با واحد فروش ادوات کشاورزی آرتان به روز در ارتباط باشید. اگر فروشگاه دارید هم می توانید در کانال مشتریان این مجموعه به روز قیمت ادوات مختلف را دریافت کنید.

علف زن بنزینی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =