قیمت علف زن knc کره ای اصل

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت علف زن knc کره ای اصل
35

قیمت علف زن knc کره ای اصل در بازار ایران در انواع دوشی و پشت چگونه است؟ آیا این مارک کیفیت خوبی دارد و می توان برای خرید یک دستگاه عمری برای آن هزینه کرد؟

اولین نکته ای که شاید در بازار برای کالاهای اورجینال مطرح است این است که آیا این کالاها واقعاً اصل هستند یا طرح و کپی های حرفه ای از برند اورجینال هستند. قطعاً می دانید در کلیه کشور ها حق کپی رایت موضوعی ای است که به شدت رعایت می شود. برای همین کارهای چینی حتی در بهترین کپی برداری ساخت چین بودن را اعمال می کنند. این گونه کیفیت درجه یک اما کپی برند معروف را ارائه می کنند. یا حتی برای کیفیت های ضعیف ارزان هم این که چینی است و اصل آن مارک نیست را اعلام می کنند.

اما در ایران ممکن است افراد سوء استفاده گر وجود داشته باشند که همین کالاهای چینی را به اسم اصل می فروشند. صرف این که روی برخی قطعات حک شده باشد ساخت کره یا تکنولوژی کره .

به هر حال برای برند هایی مانند  knc ، هوندا و روبین اصل ژاپنی یا کره ای، در بازار ایران دیگر پیدا نمی شود. البته کم و بیش روبین را می توان یافت. اما knc حتی با بسته بندی کارتن سفید و حک کره هم چینی است. اما خب کیفیت کافی و بازار پسندی در ایران دارد. که ارزش خریدن این کالا را حتی در برند های فیک چینی بالا می برد.

علف زن چند کاره بنزینی

قیمت علف زن کره ای knc  به روز

خب قیمت علف زن knc چقدر است؟ این مارک ۲ زمانه و ۴۰ سی سی است. اما برخلاف مدل های ۵۲ سی سی چینی، کیفیت و کارایی بالایی دارد. قیمتش هم اکنون در اسفند ۱۴۰۲ به حدود ۸ میلیون تومان رسیده است. انواع مارک علف زن در مدل های پشتی حدود ۲۵۰ هزار تومان قیمت بیشتری نسبت به دوشی ها دارند. شاید فروش دوشی ها به همین دلیل بلاتر باشد. اما باید بدانید که عملکرد و کاربری انواع دوشی هنگام استفاده از الحاقی ها بهتر از کوله پشتی ها است.

در هر صورت در نظر داشته باشید که تعداد خریدن از برند های معتبر شاید از عهده کمتر فروشگاهی بر بیاید. زیرا باید آن فروشگاه بداند که چقدر می تواند روی قیمت در محل فعالیت خود مانور بدهد.

البته در برخی مناطق کشاورزان دنبال خرید ادوات مرغوب هستند. زیرا کشاورزی ها در سطح بالا و زمین ها و باغات هکتاری است. درآمد خوبی هم دارند . در نتیجه دنبال خرید اجناس ارزان نیستند.

علف زن چند کاره کنزاکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + چهار =