قیمت علف چرخدار امروز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت علف چرخدار امروز
17

قیمت علف چرخدار امروز  در بازار برای مصرف کننده یا خریداران عمده چقدر است؟ آیا می توانید در لحظه قیمت ادواتی که می خواهید را پیدا کنید؟ در این مقاله به بررسی قیمت انواع علف زن چرخدار و سایر مدل ها  می پردازیم.

این که امروز قیمت کالایی را بدانید زیاد در سال های اخیر اهمیت نداشته است. تنها برای این خوب است که بتوانید شرایط بهتری برای بودجه خود فراهم کنید. وگرنه در ایران بر خلاف برخی کشور ها نمی توان قیمت ها را ثابت دانست. هر روز و گاهی در یک روز چند بار قیمت ها افزایش می یابد. در بازار زمانی کوتاهی شاید رکود و کاهشی باشد. اما در اغلب موارد رکود و افزایشی بودن را در بازار ادوات و ابزار و هر کالایی مشاهده می کنیم.

علف زن دستگاهی است که تقریباً در بهار و تابستان استفاده بیشتری از آن شاهد هستیم. این موضوع هم که فصل فروش دستگاه باشد در قیمت اثر دارد. البته قیمت برای مصرف کننده و خریدار عمده فرق دارد. معمولاً اختلاف ۱۰ درصدی را شاهد هستیم.

اما به دلیل این که این نوع کالاها قیمت مصرف کننده ندارند، بستگی دارد رقبا در منطقه شما چگونه کار کنند.  برای همین هم رقابت قیمت و هم ارائه مارک های متنوع می تواند برای شما در فروش بیشتر موثر باشد.

علف زن در بازار امروز یعنی فرودین ۱۴۰۳ از قیمت ۳.۵ میلیون تومان برای مصرف کننده هست به بالا. مثلاً knc کره ای اصل دوشی را زیر ۹ میلیون تومان نمی توان خرید. یا هوندا دوشی و پشتی کمتر از ۶ میلیون تومان در انواع چینی نیست.

اما قیمت علف زن چرخدار هم که معدود برندهایی مثل اکتیو و هیوندا و کنزاکس دارند قیمتش به بیش از ۶ میلیون تومان رسیده است.

در حالی که سال قبل حدود ۴ میلیون تومان بود. این افزایش قیمت به دلیل رشد تورم حدود ۳۰ درصد در اغلب حوزه ها و کالاها است. که البته دلار و ارز از جمله مهم ترین دلایل آن می باشد.

علف زن چهار زمانه پشت کوتاه

کدام علف زن بهتر است؟

خب قیمت ها تا حدودی دستتان آمد.

اما کدام علف زن بهتر است؟ اگر کاری به بودجه خرید تان نداشته باشید و محدودیت ندارید بهترین مارک هایی که در انواع دو زمانه در بازار هست برند knc اصل  کره  است. علف زن چهار زمانه هوندا تایلند هم بهترین نوع چهار زمانه هاست. اما انواع چینی چهار زمانه هم کیفیت خوبی دارد.

این که دو زمانه بخرید یا چهار زمانه بستگی به این دارد که می خواهید از الحاقی ها هم استفاده کنید یا فقط دستگاه برای علف زنی است.

همچنین هزینه های تعمیر و سرویس می تواند، در انواع چهار زمانه بیشتر باشد. در عین حال انواع چرخدار برای مکان های جوی و پشته ای و یا پر درخت زیاد مناسب نیست. اما اگر برای حمل ساده و راحت می خواهید این مدل بهترین نوع علف زن است. باید در نظر داشته باشید که انتظار تان از دستگاه و کارایی که می خواهید در انتخاب مدل بسیار موثر است. اما مارک و کشور سازنده هم بسته به بودجه و وضعیت اقتصادی و حجم کارتان دارد. پس بهترین بودن در هر شرایطی بهترین مارک بودن نیست.

علف زن کالسکه ای

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 17 =