قیمت عمده قیچی باغبانی حرفه ای

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت عمده قیچی باغبانی حرفه ای
441

قیچی باغبانی حرفه ای دارای سطح کاربری گسترده ای بوده و شما می توانید از آن برای چیدن شاخه های بلند و کوتاهی که بالای درخت هستند هم استفاده کنید. این قیچی از قسمت های مختلفی تشکیل شده که کارایی همزمان آنها با هم باعث شده تا بتواند شاخه های نازک و پهن را به راحتی از درخت جدا کند. این ابزار باغبانی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف طراحی و ساخته می شود. در ابن مرکز خرید قیچی باغبانی ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب موجود می باشد و شما می توانید به راحتی نیاز خود را برطرف سازید.

کاربرد های قیچی باغبانی حرفه ای

همانگونه که شما اطلاع دارید امروز در بازار انواع قیچی باغبانی راه های بلند نیز داشته باشد وجود دارد که هر کدام از آنها کیفیت و کارایی متفاوتی را به همراه دارند حال ما می‌خواهیم درباره بهترین قیچی باغبانی اطلاعاتی را قرار دهیم تا آگاهی شما نسبت به این موضوع بهتر و بیشتر به شود تا شما با علم و آگاهی کامل بتوانید بهترین ها را تهیه کنید.

خوشبختانه در عصر حاضر اغلب مشکلات و مسائل بشر با فناوری بالا و دانش روز در ساخت انواع تجهیزات چون ابزار آلات باغبانی و کشاورزی مرتفع شده است. از جمله به عنوان نمونه می توان به ساخت انواع قیچی های باغبانی اشاره نمود. هر یک از قیچی های باغبانی به لحاظ نوع تیغه کارایی متنوع دارد از اینرو خصوصیات انواع قیچی های باغبانی عبارتند از:

  • شاخه زن: قیچی شاخه زن با دسته بلند مناسب شاخه ها و برگ های دور از دسترس است.
  • شمشاد زن: قیچی هرس شمشاد زن مناسب شاخه های نازک در آرایش و هرس است.
  • جغجغه ای: قیچی های جغجغه ای حرفه ای با تیغه های برنده تر، جهت هرس نمودن شاخه های بسیار ضخیم و بزرگ است.
  • هرس: انواع قیچی هرس با دسته های تلسکوپی و تیغه سندانی مناسب هرس شاخه های خیلی ضخیم است.
  • قیچی باغبانی شارژی: که با کاربرد متعدد در اندک زمان ممکن بدون آسیب رسانی به گل و گیاه و چمن، به شکل کاملا حرفه ای و راحت به کار هرس می پردازد.
  • پنوماتیک: مجهز به یک بازوبند بوده و با تیغه های منحنی علیرغم کار هرس از قابلیت بالا برخوردار بوده و به عنوان یک قیچی چند کاره به شکل حرفه ای و بدون فشار و نیروی اضافی از راندمان بالا در چیدن و برداشت میوه برخوردار بوده و بدون اسیب ایفای نقش می نماید.

انواع قیچی حرفه ای

توضیحاتی درباره قیچی باغبانی

قیچی باغبانی اسپانیا جز بهترین مدل ها بوده که دارای سایزی بزرگ است و می تواند کارها را با سرعت و دقت بالا انجام دهد. دسته این قیچی بلند بوده و از جنس پلیمر است به طوری که به خوبی داخل دست جا می گیرد و در زمان استفاده هم از دست جدا نمی شود. تیغه سرامیکی و تیز ابن قیچی در کمترین زمان شاخه را جدا می کند بدین ترتیب می تواند در باغبانی از آن نهایت استفاده را برد. سرعت کار با این قیچی بالا بوده و ایمنی آن زیاد است.

تیغه آن به صورت اره ای بوده و با کمترین فشار دسته به راحتی کار خود را انجام می دهد. مدل های بزرگ تر با کیفیت بالا ساخته می شوند بدین ترتیب برای کارهای سنگین باغبانی گزینه خوبی هستند و تیغه به مرور زمان هم کیفیت خود را از دست نمی دهد و قابلیت تیز کردن دارد. دسته ها نشکن هستند بدین ترتیب فشار وارده را به خوبی تحمل می کنند و دچار افت کیفیت نمی شوند.

استفاده از مواد اولیه درجه یک برای ساخت باعث شده تا قیچی وزنی سبک داشته باشد بدین ترتیب بهتر درون دست جا می شود و وزن سنگینی که دست را اذیت کند ندارد. بدنه قیچی به گونه ای طراحی شده که در زمان استفاده دست از تیغه دور بوده و خطر بریدگی دست را تهدید نمی کند.

نکات خواندنی در رابطه با قیچی باغبانی

قیچی باغبانی از نظر درجه کیفی درجه بندی می شود. استفاده از مواد اولیه درجه یک و ساخت توسط دستگاهدهای پیشرفته و تمام اتوماتیک و طبق فناوری های روز دنیا باعث شده تا این لوازم به صورت کاملا استاندارد تولید و بسته بندی شوند. کیفیت بالا را می توان از شکل ظاهری و جنس و همچنین کارایی به راحتی مشاهده کرد. مدل هایی که تیره سرامیکی دارند از نظر سطح کیفی صدر جدول را به خود اختصاص می دهند چون تیز و برنده هستند.

قیچی باغبانی عمده دارای قیمتی ارزان بوده و با ویژگی های منحصر به فردی روانه بازار می شود. همین امر سبب شده تا برتری زیادی نسبت به مدل های دیگر داشته باشد که در این صورت فروش خوبی را هم به خود اختصاص می دهد. در زیر به این ویژگی ها اشاره می کنیم:

  • قیچی های بزرگ از دسته و تیغه ای بلند ساخته شده اند بدین ترتیب برای درختان سر به فلک کشیده گزینه خوبی هستند و شما می توانید شاخه های بالا و پایین را به آسانی هرس کنید.
  • این قیچی ها شاخه را طوری از درخت جدا می کنند که آسیبی به تنه اصلی وارد نمی شود و در فصل بهار درخت مجدد شکوفه زده و سبز می شود.
  • دسته هایی باریک برای آن طراحی شده تا هر فردی بتواند به راحتی آن را به دست بگیرد.
  • این لوازم در مقابل رطوبت و فشار و حرارت دوام زیادی دارند بدین ترتیب به مرور زمان دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند و ضد زنگ هستند.‌
  • از دیکر ویژگی های این قیچی می توان به تیغه تیز آن اشاره کرد که دارای سرعت و قدرت بالایی است و شاخه ای ترد و متراکم را به راحتی قطع می کند.
  • هرس کردن درختان با این قیچی کار ساده ای بوده و در کمترین زمان صورت می گیرد.
  • این لوازم به صورت کاملا استاندارد ساخته می شوند تا در زمان استفاده دسته و تیغه از هم جدا نشوند.
  • اتصال دسته و تیغه کاملا محکم بوده و این ایمنی کار را بیشتر می کند.

قیچی باغبانی جغجه ای

مراکز پخش قیچی باغبانی حرفه ای

مرکز پخش قیچی باغبانی بلند یکی از بهترین و عالی ترین مراکز عرضه کننده این محصولات می باشد که تمامی آنها را با تضمین به دست شما عزیزان عرضه می نمایند. مرکز ما برای راحتی شما سایتی را در نظر گرفته است و تمامی خصوصیات این محصولات را همراه با کیفیت بالا و قیمت مناسب در درون آن سایت قرار داده تا شما به راحتی بتوانید محصولات خوبی را تهیه کنید.

تولید و توزیع مستقیم قیچی باغبانی کوچک از تولید کننده سبب شده که قیمت قیچی باغبانی تا حد بسیار قابل توجهی کاهش پیدا کند و در نتیجه خریداران عمده تجار و بازرگانان بتوانند سرمایه گذاری های بزرگتری بر روی این محصول انجام دهند و با فروش و تجارت آنها به کسب و کار خود رونق ببخشند. باید بگوییم که با توجه به راههای ارتباطی سریع و آسان که از طریق سایت ارائه شده دسترسی مستقیم به تولید کننده نسبت به سال‌های قبل بسیار آسان تر گشته و خریداران عمده با خیال راحت می‌تواند به تولیدکنندگان متصل گشت و محصولات مورد نیاز خود را به نرخ تولیدی تهیه نمایند.

قیچی باغبانی حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + نوزده =