قیمت قیچی باغبانی شاخه زن تایوانی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت قیچی باغبانی شاخه زن تایوانی
257

قیمت قیچی باغبانی شاخه زن تایوانی یکی از پر طرفدار ترین انواع مارک هایی است که در بین انواع قیچی هرس مورد توجه می باشد. این برند ها امروزه در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱ میلیون تومان قیمت دارند.

نکته اول در مورد این است که قیچی باغبانی شاخه زن چه تفاوت و کاربرد ویژه ای نسبت به قیچی هرس کوچک دارد؟ طبیعی است که برای هرس قیچی نیاز است. هرس درختان بریدن شاخه های خشک و یا بیمار است که باید از درخت و گیاه جدا شده و فضا برای ترمیم و تولید و رشد شاخه ها تازه باز شود.

قیچی هرس شاخه زن برای هرس  شاخه هایی است که از شما فاصله دارند. حالا در ارتفاع هستند و یا این که به دلیل در هم تنیدگی شاخه ها نمی توان به سادگی آن را برید.

قیچی شاخه زن می تواند دسته ای بیش از ۵۰ سانت داشته باشد.

برای همین دسترسی شما را به شاخه های با فاصله بلند و دور بیشتر می کند.

اما همین ابعاد بزرگ سبب می شود که ورن قیچی بیشتر شده و در نتیجه برای کار با آن نیاز باشد تا انرزی بیشتری مصرف کنید.

اما دهانه این قیچی ها هم بیشتر باز می شود. پس شاخه های ۲.۵ الی ۴ سانت را با این قیچی ها بسته به مدل می توان هرس کرد.

حال در بازار قیچی هرس دسته بلند با طول دسته ثابت و همچنین دسته تلسکوپی یعنی با قابلیت تغییر در طول بین ۶۰ تا ۹۰ سانت هم وجود دارد.

برخی مدل ها حتی دارای دسته ای بیش از ۱.۵ متر هستند.

قیچی باغبانی دسته بلند تلسکوپی

بهترین قیچی شاخه زن کدام می باشد؟

سوال مهم برای مصرف کنندگان این است که کیفیت کدام مدل از قیچی های شاخه زن بهتر است؟ در بازار تنوع برند چینی زیاد است که کلاً کیفیت معمولی دارد. کیفیت و قیمت ارزان تر این نوع ابزار سبب می شود تا شاید بخش زیادی از مصرف کنندگان و به دنبال آن فروشگاه ها دنبال خرید این مدل ها باشند.

اما قیچی های چینی چند عیب هم دارند که البته با توجه به قیمتشان طبیعی است.

اولاً وزن سنگین است. زیرا کیفیت و تکنولوژی ساخت هر چه بهتر باشد وزن سبک تر و آلیاژ های بادوام تر استفاده می شود. اما در انواع چینی به ویژه مارک های متفرقه این گونه نیست.

اگر بهترین قیچی شاخه زن را بخواهید باید سراغ برند های اروپایی مثل برگر آلمان و یا آلتونا اسپانیا بروید.

در کنار این برند ها انواع ژاپنی مثل لایت و آرس هم کیفیت عالی دارند. پس از آن برند های کره ای مثل رونیکس و نووا کیفیت بالایی دارند.

اما در طبقه متوسط تا سال ۱۳۹۸ قیچی های تایوانی کیفیت و قیمت عالی داشتند. اکنون همین برند های تایوانی مانند کلاسیک یا معروف تر از آن بهکو  دارای کیفیت بالا هستند. اما قیمتشان در انواع ساده و تلسکوپی بیش از ۱ میلیون و ۱۰۰هزار تومان برای  فروش عمده است. حال ببنید برند های اروپایی چه قیمتی باید داشته باشند.

قیچی باغبانی شاخه زن برای این که وزن مناسبی داشته باشد، از جنس آلومینیوم و تیغه آلیاژ های کروم کاری می باشد.

قیچی شاخه زن تلسکوپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =