قیمت قیچی باغبانی چینی با شرایط ویژه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت قیچی باغبانی چینی با شرایط ویژه
118

قیمت قیچی باغبانی چینی با شرایط ویژه می تواند در شهریور ماه هر سال به بهترین حالت خود برسد. البته باید در نظر داشت که تنوع مدل هم در این زمان به دلیل نزدیک شدن به فصل پائیز مناسب است.

قیچی باغبانی چینی  مثل هر کالای ذیگر که از چین وارد شده است، دارای درجه کیفیت متفاوت است.

البته بیشتر تجار ایرانی به دلیل شرایط اقتصادی ایران دنبال این هستند که کالاهای ارزان تر از رقبای خود از چین بیاورند و روانه بازار کنند. با این وجود باید بدانید که همیشه اجناس چینی ارزان و با کیفیت کم نیستند. همان طور که در مورد قیچی باغبانی مشخص است، قیچی باغبانی ارزان چینی داریم که قییمتش اکنون برای همکاران با خرید عمده از ۱۸۰ هزار تومان آغاز می شود که البته خوشبختانه دارای کیفیت خوبی هم هست.

اما چینی با قیمت نزدیک به ۴۵۰ هزار تومان هم در بازار داریم که مشابه با انواع تایوانی با کیفیت بالا می باشد. قیمت قیچی باغبانی چینی در شرایط ویژه می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. زیرا تخفیف هایی اعمال می شود که حاشیه سود همکاران را بالاتر ببرد. البته در نظر داشته باشید که قیچی باغبانی ایرانی هم در بازار توزیع دارد که قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارند. این گونه می توان یک کالای صادراتی غیر نفتی دیگر هم داشت که بازار خوبی هم دارد.

تولید قیچی باغبانی ارزان

فروش قیچی باغبانی دست دوم

شاید برای شما هم موجب تعجب باشد که در ایران می توانید قیچی باغبانی دست دوم خریداری کنید. در نگاه اول قیچی باغبانی چینی که هم ارزان است و هم شاید کیفیت چندانی نداشته باشد، ارزش خرید دست دوم را ندارد. اما برای برند ها و مدل های خاص اروپایی از برند هایی مثل باهکو فرانسه یا فیلکو سوئیس که کیفیت عمری دارند و قیمت شان هم بالا است بتوان این موضوع را توجیه کرد.

در سایت هایی مانند دیوار و شیپور قیچی باغبانی دست دوم از ۸۰ هزار تومان مدل های چینی هست تا نزدیک ۴ میلیون از برند هایی که معرفی شد. البته انواع دسته بلند گران هستند. مدل های هرس حدود ۶۰۰ هزار تومان بیشتر نیستند.

علت این که پیشنهاد و یا بازار چندانی برای قیچی باغبانی دست دوم وجود ندارد این است که این ابزار دستی است و ساختار پیچیده ای ندارد. کم و بیش هم می توان مدل های حرفه ای از آن را با شرایط ویژه خریداری کرد. قیمت قیچی باغبانی  در انواع چینی هم ارزان و مناسب اکثر کشاورزان هست. برای همین به هر حال می توانند برای مصارف خود انواع مدل از این ابزار هرس را، نو خریداری کنند.

خرید قیچی هرس فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =