قیمت کولتیواتور بنزینی کوچک به روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت کولتیواتور بنزینی کوچک به روز
53

قیمت کولتیواتور بنزینی کوچک به روز  و همچنین انواع تیلر دیزلی را باید از فروشگاه های معتبر استعلام گرفت. همچنین موجودی ها هم گاهاً به روز تغییر می کند.

تیلر کولتیواتور دستگاهی مختص شخم زنی زمین و خاک است که در بازار مدتی است در مدل های مختلف عرضه می شود. البته که اغلب این مدل ها وارداتی هستند و سال های قبل در تعداد برند محدود تر در بازار بودند.

اما اکنون در ایران هم شرکت هایی چون اگرو ماشین اراک و نیز شاخص و مزرعه سبز هم تولید این دستگاه انجام می شود. البته بیشتر با واردات موتور و طراحی و بومی سایز گیربکس این دستگاه را ارائه می کنند.

به هر حال در هر شرایطی باید در نظر داشته باشید که این دستگاه بسیار کاربردی شده و دقیقاً جای گاو آهن سنتی را پر کرده است.

در عین حال می تواند کارهای دیگر مثل سمپاشی و یا حمل بار را هم انجام دهد. یک دستگاه چند منظوره است که اغلب افرادی که کشاورزی حرفه ای دارند می توانند در مارک ها و مدل های مختلف خریداری کنند.

اما قیمت کولتیواتور بنزینی کوچک  خب مناسب تر از سایر مدل ها است. برای کارهای کم و باغ و مزارع کوچک استفاده دارد. با این وجود انواع دیزلی ۵ و ۷ اسب هم فروش خوبی برای زمین های متوسط و بزرگ دارند.

قیمت کولتیواتور دیزلی

 

لیست قیمت انواع کولتیواتور در بازار

خب در این قسمت لیست قیمت انواع کولتیواتور بنزینی و دیزلی را باید ارائه کنیم.

اما با توجه به چند نکته نمی توان لیست قیمت مشخصی را ارائه کرد.

اولین نکته تعداد خرید متفاوت در مشتریان است.

دومین نکته هم تنوع در برند های موجود در بازار و مجموعه ما می باشد.

سومین نکته موجودی به روز

چهارمین نکته هم نوسان در قیمت ها به دلیل نوسانات در دلار و فصل فروش است.

برای همین لیست قیمت و موجودی را باید از واحد فروش در تماس تلفنی که در بخش ارتباط با ما وجود دارد دریافت کنید.

اما قیمت کولتیواتور بنزینی کوچک از ۱۳ میلیون تومان در مارک MD   آغاز می شود تا حدود ۲۰ میلیون تومان برای برند معروفی چون راتو اصلی می رسد.

قیمت انواع دیزلی هم حداقل از ۱۶ میلیون تومان شروع می شود. ( دی ماه ۱۴۰۲)

به هر حال قیمت کولتیواتور بنزینی کوچک  ارزان تر از انواع دیزلی است. اما در بین دیزلی ها هم مدل ۵ اسب هم کوچک تر است و هم ارزان ترین مدل می باشد.

مارک های مانند کاما اورجینال کیفیت خوبی دارند. اما برند شناخته شده ای هستند که اغلب کشاورزان هر چند گران تر از سایر مارک ها هست، باز در ابتدا سراغ بررسی قیمت و شرایط فروش این مارک می روند.

کولتیواتور بنزینی راتو اصل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پانزده =