قیمت کولتیواتور دیزل با تخفیف ویژه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت کولتیواتور دیزل با تخفیف ویژه
65

قیمت کولتیواتور دیزل با تخفیف ویژه در جشنواره های فروش اغلب فروشگاه های بزرگ مناسب تر تمام می شود. اما شرایط نقدی و اقساط در قیمت همواره موثر بوده است.

کولتیواتور دیزل یکی از کاربردی ترین ماشین آلات سبک و نیمه سنگین کشاورزی است. قطعاً کشاورزان و باغ داران به این ماشین نیاز خواهد داشت. برای همین است که در فروشگاه های ادوات کشاورزی و صنعتی و ساختمانی این دستگاه را می توان در مدل های مختلف مشاهده کرد. بیشترین میزان مصرف بر روی فروش تیلر بنزینی یو دیزلی با قدرت موتور ۵ و ۷ اسب است. هر چند کولتیواتور دیزل با توان ۹ و ۱۲ اسب هم در بازار به راحتی یافت می شود. اما این دو مدل به دلیل بزرگی و سنگینی شاید خریداران خاص تر خود را داشته باشند.

قیمت کولتیواتور دیزل در خرید تعداد گاهاً برای همکاران بسیار مناسب تر تمام می شود. در سال های اخیر در تابستان و تا پیش از آبان ماه خرید عمده تیلر با قیمت های بسیار مناسب بهترین گزینه بود. حتی برای شما که فروشگاه دارید.

اما در سال ۱۴۰۲ قیمت دلار با نوسان های کاهشی عجیبی مواجه شد که حتی در فصل فروش هم قیمت های بسیار خوبی را برای این دستگاه شاهد هستیم.

کولتیواتور به همراه تریلی

لیست قیمت انواع کولتیواتور دیزل و بنزینی

در هر صورت برای خرید حتی به صورت تکی هم داشتن لیست قیمت فروشگاه های مختلف می تواند شما را در انتخاب یاری دهد. البته قبل از بررسی لیست قیمت باید اول بررسی لازم جهت انتخاب برند و مدل را داشته باشید. سپس دنبال بهترین قیمت از آن مدل و مارک باشید.

قیمت کولتیواتور دیزل اکنون از حدود ۲۰ میلیون تومان آغاز می شود.

این در حالی است که در زمان مشابه در سال گذشته یعنی ۱۴۰۱ با دلار افزایشی که از کانال ۴۰ به ۶۰ هزار تومان رسیده بود قیمت تیلر دیزلی کمتر از ۲۵ میلیون تومان نبود.

حتی قیمت تیلر بنزینی ۷ اسب که کم یاب هم شده بود، به ندرت به کمتر از ۲۰ میلیون تومان می رسید.

قیمت انواع ۱۲ اسب اما همواره گران ترین حالت ممکن بوده است. همچنین برای برندی مثل کاما اورجینال و دیانا این نرخ ها بالاتر از قیمت مدل ها مشابه و معمول در بازار بوده است. مقداری از اختلاف قیمت به دلیل برند هست. اما خب باید قبول کنیم که کیفیت این و مارک همچنان بسیار بازارپسند تر از سایر مارک ها می باشد. در عین حال علاوه بر کولیتواتور ما تراکتور های دوچرخ هم داریم که هم دروگر و هم شخم زن هستند. این مدل ها نزدیک ۱۰۰ میلیون تومان شده اند. مارک bcs740 از جمله آن ها است.روی این مدل ها می توانید از وام هم استفاده کنید.

قیمت کولتیواتور دوچرخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 3 =