لیست قیمت تیلر شخم زن با قیمت روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

لیست قیمت تیلر شخم زن با قیمت روز
24

لیست قیمت تیلر شخم زن با قیمت روز با توجه به فصل فروش و نوسان های نرخی می تواند تنظیم گردد. گاهی امکان تغییر به روز به دلیل نوسان های شدید وجود ندارد.

در مورد لیست قیمت در انواع ادوات و کالاها نه تنها کولتیواتور در ایران برخی بازه ها باید هوشیارانه و سریع اقدام کرد. زیرا قیمت ها نوسان شدید دارد. در نتیجه زمانی که می خواهید خرید کنید و دنبال پیدا کردن عرضه کننده با مناسب ترین قیمت هستید باید سرعت عمل داشته باشید. در اینترنت و مراکز استان نزدیکتان و تلفنی و یا در پیج های اینستاگرامی هر روشی را استفاده می کنید زمان زیادی برای تصمیم گیری ندارید.

چون قیمت ها گاهاً لحظه ای است.

در اواخر هر سال موجی از افزایش قیمت داریم. پس از آن در فروردین و اردیبشهت افت قیمت ها را شاهد هستیم . گاهی در تابستان برای خرید برای کالاها حتی افت قیمت هست. این جا است که باید بازار محصولی که عرضه می کنید را بشناسید و بدانید چه زمانی خرید کنید، چه زمانی  فروش داشته باشید. این موضوع نه تنها برای خرید عمده، که برای خرید های جزئی هم صادق است. زیرا در برخی زمان ها که بازار رکود دارد شرایط خرید بهتری هم می توانید پیدا کنید.

در ادامه این مبحث به بررسی قیمت انواع کولتیواتور می پردازیم.

فروش کولتیواتور کشاورزی

قیمت دستگاه شخم زن کوچک در بازار

خب باید در نظر داشته باشید که کولتیواتور برای خرید عمده و یا تکی در تابستان ارزان تر است. شرایطی هم گاهاً عرضه می کنند.

اما در پائیز تا اواخر اردیبهشت گران و گاهاً نوسانی است. قیمت کولتیواتور در بهار و اواخر اسفند بالاتر از هر زمان دیگر است. البته گاهاً این روند افزایشی ادامه دار بوده و شاید در همان قله قیمتی هم بماند. قیمت دستگاه شخم زن کوچک شامل انواع تیلر های کشاورزی و نه تراکتور ها می باشد. مدل های بنزینی اغلب از دیزلی ارزان ترند.

اما اکنون در سال ۱۴۰۳ ما قیمت کولتیواتور ارزان تر از ۱۵.۵ میلیون تومان در انواع بنزینی نداریم. مدل های دیزلی هم از بیش از ۲۵ میلیون تومان هستند. حتی انواع ۵ اسب کوچک.

ارزان قیمت ترین تیلر ها مدل هایی هستند که در ماه های اخیر روانه بازار شده اند. مارک های مثل کاما و دیانا که سال ها است در بازار توزیع دارند قیمت بالایی نسبت به نمونه های مشابه دارند.

همچنین برندهایی که موتورشان تنها کاما است ارزان تر از کامای اورجینال هستند. برای همین در دریافت قیمت ها مشخصات فنی مشابه را مقایسه کنید.

کوتیواتور شخم زن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =