لیست قیمت علف زن پشتی چهار زمانه جدید

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

لیست قیمت علف زن پشتی چهار زمانه جدید
102

لیست قیمت علف زن پشتی چهار زمانه جدید به روز و گاهی ساعتی تغییر می کند. شاید بسیار اتفاق افتاده باشد که نوسان های قیمت زیادی را شاهد هستیم برای همین لیست قیمت ها شروع به تغییر می کنند.

در ایران و مورد قیمت کالاهایی که وارداتی هستند، قیمت ها ثبات چندانی ندارند. برخی ماه های سال آنقدر هر روز روند افزایشی از قیمت دلار و ارز را شاهد هستیم که واردکنندگان و تولیدی ها فروش خود را بسته و اعلام قیمت نمی کنند. زیرا نمی دانند قیمت چگونه خواهد بود. در طرفی اگر بفروشند باید گران تر مواد اولیه را تهیه کنند. اما در زمان هایی که قیمت ها ثبات بیشتر دارند طبیعی است که خریداران بهتر بتوانند برای تأمین کالاهای مور نیاز خود برنامه ریزی داشته باشند.

علف زن پشتی چهار زمانه یک نوع از علفتراش های موجود در بازار است که مزیت هایی چون خرابی دیر هنگام و امکام کار در مدت زمان بیشتر را دارد.

عدم ترکیب روغن و بنزین در انواع چهار زمانه سبب می شود تا موتور طول عمر بیشتر داشته باشد. همچنین دود زایی هم نخواهد داشت. قیمت علف زن پشتی ۴ زمانه اکنون در مهر ۱۴۰۲ از ۵ میلیون تومان به بالا است. به گونه ای که اصل هوندا که تایلندی است را می توان حدود ۸ میلیون تومان خریداری نمود. البته در انواع پشتی قیمت ها ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان بالاتر است.

برای همین جهت دریافت لیست قیمت علف زن چهار زمانه از ادوات کشاورزی آرتان با واحد فروش می توانید در ارتباط باشید.

علف زن هوندا چهار زمانه

روغن علف زن چهار زمانه چیست؟

در کارتن علف زن ها اساساً یک مخزن پلاستیکی برای این که بتوانید میزان روغن و بنزین درست را بریزد وجود دارد.

در انواع دو زمانه باید با هم ترکیب شوند. اما در چهار زمانه ها جداگانه در مخزن های مجزا ریخته می شوند.

نسبت روغن به بنزین در دستگاه علف زن دو زمانه ۱ به ۲۵ می باشد.

بهترین روغن موتور مناسب برای علفتراش ۴ زمانه را می توان روغن موتور ۴۰ نامید که به راحتی هم در دسترس برای شما در فروشگاه های معتبر روغن فروشی است. مقدار مورد نیاز روغن در این دستگاه ها ۱۰۰ الی ۱۳۰ سی سی است.

لازم است در زمان خرید از روغن هایی که فله ای می فروشند استفاده نکنید. زیرا کیفیت روغن در طول عمر دستگاه اثر مستقیم دارد.

برای همین اگر دستگاه تان خراب شد و فروشنده علت را عدم کیفیت روغن اعلام کرد زیاد تعجب نکنید.

وقتی قرار است هزینه های بالا برای خرید دستگاه بپرازید باید نکات مهم در حفظ و نگهداری را هم رعایت کنید تا شرایط عملکرد دستگاه بهتر شود.

علف زن چهار زمانه پشت کوتاه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =