لیست قیمت کولتیواتور باغی کوچک

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

لیست قیمت کولتیواتور باغی کوچک
43

لیست قیمت کولتیواتور باغی کوچک در روز های پایانی سال و به دلیل فصل فروش و نوسانات دلار بسیار به روز است. در نتیجه ممکن است قیمت ها اکنون با دیروز فرق داشته باشد.

در ایران در اغلب بازه های زمانی قیمت ها نه ثبات دارند و نه کاهش می یابند. اگر کاهش یابند روند پایداری نیست و در مدت کوتاهی افزایش قیمت زیادی به صورت جهشی خواهند داشت. برای همین افرادی که در کسب و کارهای خود مشغول فعالیت هستند، بسیار اتفاق افتاده است که گاهی رکود زیاد و تورم را هم زمان تجربه می کنند. در این شرایط کار کردن بسیار سخت است. نیاز به هوشمندی و تحلیل بازار دارد.

قیمت کولتیواتور  هم از این بازار مستثنا نیست. مثلاً در اکثر سال ها کولتیواتور دیزلی و بنزینی در تابستان و تا قبل از آذر ماه روند قیمت باثبات تری دارد. تا جایی که در این بازه حتی قیمت نسبت به ۶ ماه قبل کمی ارزان تر هم می شود. این ماه ها هر چند سرمایه تان کمی می خوابد، اما خرید عمده با حداکثر سود برای شما در فصل فروش همراه است.

مصرف کنندگان هم در این ماه ها هنوز آماده سازی خاک کشاورزی را آغاز نکرده اند. اما اگر خرید کنند، قطعاً با شرایط بهتری می توانند کالای مد نظرشان را تهیه کنند.

فروش کولتیواتور راتو

قیمت کولتیواتور کوچک باغی

قیمت کولتیواتور در ایران در حال حاضر در بهمن ۱۴۰۲ روند افزایشی پییدا کرده است. البته از اوایل بهمن ماه قیمت های دلار و ارز شروع به افزایش داشته به گونه ای که از حدود ۴۸ الی ۵۰ هزار تومان اکنون نزدیک ۵۹ هزار تومان شده است. طبیعی است که کلیه کالاهای وارداتی هم قیمت هایشان بالاتر رود.

قیمت کولتیواتور بنزینی در ماه های قبلی حتی در اگرو ماشین که به ۲۵ میلیون تومان رسیده بود. سپس کاهشی تا ۱۴ میلیون تومان داشت. اما اکنون به نزدیک ۱۸ میلیون تومان رسیده است.

قیمت کولتیواتور بنزینی در ارزان ترین حالت هم از ۱۲ میلیون و ۸۰۰ به ۱۴ میلیون تومان رسیده است.

در انواع دیزلی هم روند افزایش قیمت ها همین گونه است. قیمت تیلر کشاورزی حداقل ۵۰۰ هزار تومان بالاتر از ماه پیش یعنی دی ماه است.

در هر صورت هنوز هم می توانید با خرید نقدی و بدون واسطه قیمت های خوبی را داشته باشید. در اسفند ماه شرایط بسیار بحرانی تر خواهد شد. این افزایش قیمت فراگیر است. کم و بیش در کالاهای خوراکی و نیز پوشاک هم نمایان خواهد شد.

معمولاً اگر کالایی را در حراجی های آخر سال بخرید نسبت به سال بعد سود کرده اید.

برای ادوات کشاورزی هم در چند ماهی که فروش افت می کند می توانید خرید های پر سودی داشته باشید.

قیمت کولتیواتور باغی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =