مرکز توزیع سمپاش توربولاینر

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

مرکز توزیع سمپاش توربولاینر
402

سمپاش توربولاینر توسط مراکز پخش و توزیع خاص آن در خدمت مشتریان قرار می گیرد. ‌مرکز توزیع سمپاش توربولاینر در واقع رابط میان تولیدکنندگان و مشتریان است و این محصول را به طور مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده عرضه می کند.

خرید از این مرکز می تواند به صرفه باشد چرا که این مرکز محصول را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار مشتری قرار می دهد. مشتریان نیز می توانند با اطمینان خاطر از این مرکز، سمپاش توربولاینر را ،تحت نظر افراد متخصص، خریداری کنند.

 

فرایند تولید سمپاش توربولاینر

 

اجزای سازنده سمپاش توربولاینر شامل :مخزن ،شاسی،فن،لوله های انتقال سم،پمپ،شیرهای کنترل،نازل ها،لوله خرطومی و فیلترها می باشد که در کارخانه های تولیدی ساخته و جهت مونتاژ و تولید سمپاش مورد استفاده قرار می گیرند.بطور کلی لوازم مورد نیاز برای تولید این سمپاش از تولید کنندگان معتبر و بعضا خارجی تامین می شود.

در تولید سمپاش توربولاینر از یک پمپ هیدرولیک در کنار مخزنی با حجم مشخص استفاده می شود که این پمپ محلول داخل مخزن را به سمت نازل ها می فرستد و فن ها این محلول را اتمیزه می کنند و پاشش می دهند.

آرایش نازل ها نیز در این سمپاش متفاوت است و بصورت خطی ،دو نیم دایره و دایره کامل در دو طرف مخزن قرار می گیرند.

این سمپاش ها را در دو نوع سوار شونده و کششی تولید می کنند و از ابزارها و امکانات مختلفی در تولید آن ها استفاده می کنند. تولید کنندگان مختلف، سمپاش ها را در کیفیت های مختلف ،می سازند.

تولید سمپاش توربولاینر می تواند در کارخانه های مجهز با دستگاه ها و وسایل بروز دنیا و با نظارت کارشناسان ماهر در این امر انجام شود که در این صورت بهترین کیفیت حاصل می شود و موجب رضایت تولید کننده و بخصوص مشتری می شود.

با نصب سمپاش پروانه ای نیز بر روی سمپاش معمولی ،عملیات سمپاش بطور خودکار انجام می شود و در واقع این وسیله تبدیل به یک سمپاش خودکار می شود و در هزینه و وقت صرفه جویی می کند.

بهترین سمپاش توربولاینر

مزایای استفاده از سمپاش توربولاینر

سمپاش توربولاینر نسبت به دیگر انواع سمپاش مزیت هایی دارد که باعث می شود کشاورزان این نوع سمپاش را برای آفت کشی انتخاب کنند.

سمپاش توربولاینر دارای راندمان بالایی است و مقدار سم کمتری را نسبت به دیگر سمپاش ها مصرف می کند و می تواند وسعت زیادی را براحتی و بطور یکنواخت سمپاشی کند. درواقع در حدود ۵۰ درصد سم مصرفی کاهش می یابد. بطور کلی نیز هزینه های سمپاشی با استفاده از این نوع سمپاش کاهش می یابد.

این سمپاش قطرات سم را خیلی ریز و سبک می کند و این عمل باعث می شود سم روی برگ ها و بوته ها باقی بماند و نهایت اثرگذاری را داشته باشد،اما در بعضی انواع دیگر،قطرات سم از روی برگ ها و گیاهان به زمین می افتند و خاک را آلوده می کنند. بدین ترتیب سمپاش توربولاینر به حفاظت از محیط زیست نیز کمک می کند.

سمپاش توربولاینر نسبت به سمپاش بومدار محصول را کمتر دچار لهیدگی می کند زیرا می تواند با قدرت فن سم را به داخل زمین پرتاب کند و نیاز کمتری به تردد داخل زمین زراعی دارد و بنابراین از لهیدگی محصول جلوگیری می کند.

سرعت سمپاشی با این نوع سمپاش بسیار بیشتر است و می توان در مدت زمان کوتاهی وسعت زیادی از محصولات را سمپاشی کرد.

این سمپاش مجهز به مخزن پلی اتیلن مقاوم به سموم شیمیایی و دو مخزن اضافی برای شست و شوی سیستم و دست با ظرفیت های مختلف است.

سمپاش توربولاینر مناسب سمپاشی و ضد عفونی کردن محیط های بزرگ و نیمه مکانیزه می باشد. این در حالی است که سمپاش برقی باغی را فقط می توان در باغات در شرایط مخصوص خود استفاده کرد.

خرید سمپاش توربو

معرفی قطعات به کار رفته در سمپاش توربولاینر

 

سمپاش توربولاینر مجهز به قطعاتی است که بعضا در آن منحصربفرد می باشند و می توانند کارایی و راندمان سمپاش افزایش دهند.

این سمپاش دارای فیلترها و صافی های خارجی است که در ۴ مرحله فیلتراسیون را انجام می دهند تا به قطعاتی مثل پمپ و نازل آسیب نرسد و دارای فیلتر شنگیر نیز می باشد.

پیش هم زن نیز قطعه ای است که به هم زدن سموم پودری و مخلوط کردن آن در صافی مخزن کمک می کند. همچنین این سمپاش دارای هم زن هیدرولیکی مجزا برای مخلوط کردن محلول داخل مخزن می باشد.

سمپاش توربولاینر دارای شاسی مقاوم و صنعتی است که بر استحکام آن می افزاید.

این سمپاش ها دارای فن های توربینی هستند که باعث طول پاشش بیشتر آن ها می شود و سه چرخ هیدرولیکی که با کمک آن می توان جهت پاشیدن سم را کنترل کرد.

نازل های برنجی دو سر و ضد چکه نیز جزو قطعات این سمپاش هاست که دارای قابلیت تنظیم پاشش و قطع سریع پاشش سم می باشند.

سمپاش توربولاینر دارای پایه های قابل تنظیم است برای اینکه راننده تراکتور به شیر تنظیم فشار سم و شیر هیدرولیک دسترسی داشته باشد.

این سمپاش به پرکن مخزن مکشی هم مجهز می باشد که با مخزن سم ارتباط ندارد.

سمپاش توربولاینر

فروش کلی سمپاش توربولاینر

 

سمپاش توربولاینر نسبت به مدل های دیگر سمپاش جدید است و در مراکز فروش ادوات کشاورزی و شرکت های تولید سمپاش بفروش می رسد. این مراکز انواع سمپاش های توربولاینر را بصورت جزئی و کلی عرضه می کنند و مشتریان می توانند برای تهیه سمپاش به این مراکز رجوع کنند.

همچنین مشتریان می توانند از طریق فروشگاههای آنلاین محصول مورد نظر را در کوتاهترین زمان ممکن سفارش دهند و درب منزل دریافت کنند. بسته به مرکز فروش مورد نظر،که چه تعداد دستگاه را می تواند تامین کند،شما می توانید تعداد سفارش خود را بنا به نیازتان افزایش دهید.

فروش کلی سمپاش توربولاینر می تواند به قیمت عمده انجام شود و مراکز پخش می توانند این محصول را از تولید کنندگان معتبر با قیمت مناسب تهیه کنند و در اختیار مشتریان قرار دهند. مشتریانی که تعداد زیادی از محصولات را نیاز دارند با قیمت عمده خریداری می کنند که می تواند برای آنها بصرفه تر باشد.

 

البته مراکز فروش سمپاش انواع دیگر سمپاش را نیز عرضه می کنند و مشتریان باید با توجه به مکان استفاده و هدفی که دارند سمپاش مناسب را انتخاب کنند. سمپاش تمام استیل که خود انواع مختلفی را در بر می گیرد نیز می تواند در مراکزی از این قبیل عرضه و در خدمت مشتریان قرار گیرد.

فروش کلی سمپاش توربولاینر می تواند با قیمت کارخانه صورت گیرد که خود مزیتی برای فروش کلی محسوب می شود.

سمپاش پشت تراکتوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 9 =