نمایندگی انواع ماشین چمن زن موتوری

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی انواع ماشین چمن زن موتوری
530

نمایندگی انواع ماشین چمن زن موتوری هم مدل های بنزینی ساده و گیربکسی کوچک و هم انواع نفربر را عرضه می کند. بسته به نوع و مساحت کاری تان باید بهترین گزینه را انتخاب کنید.
قطعاً شما هم می دانید که ماشین چمن زن چه نوع دستگاهی است؟ دستگاهی که چمن ها را کوتاه می کند. کابر آن را هُل می دهد و تیغه های آن می چرخند و در نتیجه این عمل به سادگی انجام می شود.
چمن های بریده شده خرد شده و در سبد آن ذخیره می گردد. و به محض پر شدن سبد در اغلب مارک های ماشین چمن زن آلارام هشدار وجود دارد تا چمن ها را تخلیه کنید.
این تخلیه میتواند از عقت و یا کنار دستگاه چمن زن بسته به طراحی مدل انجام شود.

انواع مارک ماشین چمن زن موتوری

انواع مارک های چمن زن بنزینی و انواع چمن زن دستی در بازار وجود دارد. هر چند این برند ها ایرانی نیستند و وارداتی می باشند. ولی طیف گسترده برند ها، این دستگاه ها را به راحتی در کشور در دسترس قرار داده است.مارک های معروف ماشین چمن زن موتوری:

  • چمن زن آلکو
  • چمن زن آینهل
  • افکو
  • تاپ گاردن
  • بوش
  • ولف گاردن
  • Mtd
  • هوندا

می باشند. اما برخی مارک ها هستند که تحت لیسانس کشور هایی مثل آلمان در چین مونتاژ و تولید می شود که بسیار متنوع بوده و شاید در کل کشور هم در دسترس نباشند. چمن زن موتوری یا با برق و یا بنزین کار می کند.

چمن زن حرفه ای

نمایندگی ماشین چمن زن در ایران

در مورد ماشین چمن زن همان طور که گفته شد سیستم موتوری آن سبب می شود تا نیازمند قطعات یدکی باشد. حتی انواع دستی چمن زن ها هم در تیغه و برخی لوازم جانبی قطعاتی را در طولانی مدت کارشان نیاز خواهند داشت. در نتیجه در ایران این مارک های نام برده شده در بالا دارای نمایندگی مجاز و یا گاهاً انحصاری هستند.
نمایندگی ها نه تنها ارائه کننده مدل های متنوع هستند که قطعات مورد نیاز فروشگاه های ابزارآلات باغبانی را تأمین می کنند. گارانتی این نمایندگی ها خیال مصرف کننده را راحت می کند.

ماشین چمن زن موتوری که در ادوات کشاورزی آرتان عرضه می شود، اولاً بر اساس قیمت روز و ثانیاً بر اساس این است که شما برایتان کدام مناسب تر است. یعنی این که یک مشاوره رایگان چند دقیقه در این مجموعه تجربه یک خرید لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد.

چمن زن بنزینی موتوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =